وعده سردار نقدی برای افزایش معدل دانش آموزان بسیجی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، گفت: هم‌اکنون دشمن خلع سلاح شده به شیوه نفوذ متوسل شده است و باید در جهتی حرکت کنیم تا محصول کارمان درست باشد. یعنی فارغ‌التحصیلان دختر با عفت و حیا و پسران با چشمی پاک تربیت شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تسنیم ،رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه اولویت نخست بسیج به بحث دانش‌آموزان اختصاص دارد، گفت: آمادگی داریم تا بیسوادی را در کشور به صفر برسانیم.
naghdisسردار محمدرضا نقدی در نشست مشترک سازمان بسصیج مستضعفین با وزارت آموزش و پرورش که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار داشت:‌اگر بسیج را در یک کلمه خلاصه کنیم یعنی احساس مسئولیت و اگر دانش‌آموزان را با احساس مسئولیت تربیت کنیم به اهداف مدنظر دست یافته‌ایم.

وی افزود: هم‌اکنون دشمن خلع سلاح شده به شیوه نفوذ متوسل شده است و باید در جهتی حرکت کنیم تا محصول کارمان درست باشد. یعنی فارغ‌التحصیلان دختر با عفت و حیا و پسران با چشمی پاک تربیت شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دانش‌آموزان باید به گونه‌ای تربیت شوند که نسبت به مسائل اسلام احساس مسئولیت کنند و در رابطه با مسلمانان به ویژه مردم فلسطین عنوان نکنند «به ما چه ربطی دارد». یک فرد مسلمان در برابر ظلم سکوت نمی‌کند.

نقدی بیان کرد: اعتماد به نفس، مبارزه با ظلم و انگیزه جهاد باید در وجود دانش‌آموزان نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه اولویت نخست بسیج به موضوع دانش‌آموزان اختصاص یافته است، بیان کرد: فرهنگ انقلاب باید به دانش‌آموزان به خوبی منتقل شود و در این زمینه فعالیت بیشتری در مدارس انجام شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امیدواریم آموزش و پرورش این فضا را ایجاد کند که بسیج بتواند با قدرت بیشتری در مدارس فعالیت کند.

نقدی با اشاره به سایر اولویت‌های بسیج در طول برنامه ششم توسعه تصریح کرد: در نظر داریم تا در این ۵ سال معدل دانش‌آموزان بسیجی را یک یا دو نمره افزایش دهیم. همچنین اعلام آمادگی می‌کنیم که اگر آموزش و پرورش موافقت کند با استفاده از ظرفیت بسیج بیسوادی را در کشور به صفر برسانیم.

tel final1

Share