جعفرزاده در تذکر شفاهی:

وزارت نیرو به وعده تقویت برق در بخش سنگر عمل نکرده/جلوی انتقال دانشگاه پیام نور از خشکبیجار گرفته شود/مردم سنگر به علت عدم وجود تأمین اجتماعی به مشکل برخورده اند/گلایه مردم از عدم توسعه لشت نشا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس مجمع نمایندگان گیلان در تذکری خطاب به وزارت نیرو گفت: مشکل نوسان برق در بخش های شهرستان رشت باعث سوختن لوازم خانگی مردم شده است و کسی خسارت آنها را نمی دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت ,غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود به عدم وجود سامانه فاضلاب بهداشتی در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: متأسفانه ۲ رودخانه منطقه، مسیری برای عبور فاضلاب شده که چهره بدی به شهر داده است.

jafarz1_origنماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر کشور، بیان کرد: بسیاری از بخش های اطراف حوزه انتخابیه مستعد تبدیل شدن به شهرستان هستند با این حال وزارت کشور مانع می شود.

وی همچنین به عدم وجود نمایندگی تأمین اجتماعی در بخش سنگر اشاره کرد و ادامه داد: مردم به علت عدم وجود نمایندگی تأمین اجتماعی به مشکل برخورده اند که در این خصوص بارها تذکر داده ام.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: وزارت نیرو چند سال است که وعده تقویت برق در بخش سنگر را داده است اما به آن عمل نکرده به طوریکه وسایل خانگی مردم به علت نوسان برق می سوزد و کسی پرداخت خسارت آنها را بر عهده نمی گیرد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم با بیان اینکه احداث تصفیه خانه بخش سنگر متوقف شده، گفت: از وزارت راه و شهرسازی برای تعریض کناره‌گذر این منطقه تشکر می کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه منطقه لشت نشا سالیانه میزبان میلیون‌ها گردشگر است، گفت: با این حال سازمان اوقاف مانع توسعه این بخش به لحاظ ظاهر آن است و مردم نسبت به این قضیه معترض هستند.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: متأسفانه بخش خشک بیجار فاقد شعبه بانک مسکن است و همچنین باید جلوی انتقال دانشگاه پیام نوراز این بخش گرفته شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به هیأت رئیسه خاطرنشان کرد: رسیدگی به حقوق نمایندگان جزء اولین وظایف هیأت رئیسه است لذا می خواهم هر چه سریع‌تر به درخواست یکی از نمایندگان برای استعفا از سمت نمایندگی رسیدگی شود.

tel final1

Share