واکنش سردار الله کرم به انتشار شایعه کشف حجاب دخترش

اخیرا برخی سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب تصاویری از دختر و پسر بی‌حجابی را با این ادعا که آن ها دختر و داماد حسین الله کرم، منتشر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , اخیرا برخی سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب تصاویری از دختر و پسر بی‌حجابی را با این ادعا که آن ها دختر و داماد حسین الله کرم، منتشر کردند.

۱۳۹۴۰۹۰۸۰۰۰۰۵۱_PhotoAاین رسانه‌های معاند با انتشار این شایعه که در شبکه‌های مجازی نیز در حال گسترش است، مدعی شدند: «این برای نخستین بار است که تعدادی از تصاویر خصوصی دختر حسین الله کرم بدون داشتن حجاب منتشر می شود.

تصاویر منتشر شده از شمیم دختر حسین الله کرم، او را  در یک بندر اروپایی، مهمانی فارغ التحصیلی از یک دانشگاه در خارج از ایران و نیز در ایالت کالیفرنیا در غرب آمریکا نشان می‌دهد».

هرچند که با ماهیت این رسانه ها کذب بودن این شایعه دور از ذهن نبود اما برای رو شدن دست رسانه های ضدانقلاب با حسین الله کرم تماس گرفتیم و اصل ماجرا را از وی جویا شدیم.

رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله تاکید کرد: من اصلا دختر ندارم که بخواهم دامادی داشته باشم و آن ها به خارج از کشور رفته باشند.

وی همچنین افزود: همسر من چند سالی است که فوت کرده و من تنها ۲ فرزند پسر دارم و تمام این اخبار منتشر شده در رسانه های ضدانقلاب کذب محض است.

tel final1

Share