در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری الوقت:

واکنش حاج قاسم به خبر شهادتش:برای پیدا کردن شهادت دشت‌ و کوه‌ها را پیموده‌ام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده نیروی قدس سپاه در واکنش به شایعات گسترده‌ای که درباره مجروح یا شهید شدن وی منتشر شده است، خندید و گفت: “اینها چیزهایی است که دشت‌ها و کوه‌هایی را برای پیداکردنش پیموده‌ام”.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تسنیم ،سردار سلیمانی گفت: رکن‌آبادی یک شخصیت انقلابی بود که به دیپلماسی معنای تازه‌ای بخشید؛ او زیر بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه لبنان در جنگ ٣٣روزه نقشی مهم در حفظ شیرازه لبنان در برابر این تهاجم داشت.
۱۳۹۴۰۸۲۶۱۰۵۸۵۴۴۷۶۵۲۷۷۹۴ سردار قاسم سلیمانی یکشنبه ٨ آذر در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری الوقت در تهران گفت: شهادت در منا و پس از مناجات در عرفات و در سرزمین وحی برای آقای رکن‌آبادی یک پایان افتخارآمیز بود؛ وی با جهاد در راه خدا، به دیپلماسی رنگ و بوی دیگری بخشیده بود.

سردار سلیمانی در این گفتگو که در دفتر کار وی در تهران صورت گرفت، رکن‌آبادی را یک شخصیت انقلابی نامید که به دیپلماسی معنایی تازه داده است.

او گفت: رکن‌آبادی زیر بمباران‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در جنگ ٣٣روزه تابستان ۲۰۰۶ میلادی، نقشی مهم در حفظ شیرازه لبنان در برابر این تهاجم داشت.

فرمانده نیروی قدس سپاه در واکنش به شایعات گسترده‌ای که درباره مجروح یا شهید شدن وی منتشر شده است، خندید و گفت:اینها چیزهایی است که دشت‌ها و کوه‌هایی را برای پیداکردنش پیموده‌ام.

tel final1

Share