سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد:

نمایندگان مجلس از پاسخ‌های وزیر بهداشت قانع نشدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس اعلام کرد که ۵ نماینده سوال کننده از وزیر بهداشت از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس اعلghorbani_5406ام کرد که ۵ نماینده سوال کننده از وزیر بهداشت از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.

محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی به کلیات جلسه امروز بعد ازظهر این کمیسیون پرداخت و گفت: معاونان وزارت بهداشت گزارشی از چگونگی فراهم آمدن زمینه‌ها برای مقابله با شیوع بیشتر آنفولانزا در استان‌های جنوبی کشور ارائه دادند.

وی از آماده‌سازی مراکز درمانی جهت بستری مبتلایان به آنفولانزا، بودجه‌ریزی و تامین واکسن‌های مورد نیاز همچنین اطلاع‌رسانی به عموم مردم به ویژه اقشاری که بیشتر در معرض خطر هستند، از جمله کودکان و سالخوردگان به عنوان محورهای عمده گزارش معاونان وزارت بهداشت در جلسه بعد ازظهر امروز وزارت بهداشت یاد کرد.

قربانی طرح سؤالات ۵ نفر از نمایندگان مجلس از حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان بخش دیگری از دستور جلسه امروز کمیسیون بهداشت برشمرد و گفت: همه نمایندگان سؤال کننده که عمدتا موضوع سؤال‌شان ناظر بر کمبود امکانات درمانی و بیمارستانی و نیروی انسانی در حوزه‌های انتخابیه‌شان بود از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.

tel final1

Share