ناصر عاشوری در جمع خبرنگاران

نمایندگان برای جلب آرا به کارهای اجرایی متوسل می‌شوند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش احزاب و گروه‌های سیاسی تا کنون در کشور نهادینه نشده است گفت: یکی از معضلات پارلمان و مجلس این است که احزاب نقش کم‌رنگی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان ،نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش احزاب و گروه‌های سیاسی تا کنون در کشور نهادینه نشده است گفت: یکی از معضلات پارلمان و مجلس ای۲۰۱۵۱۲۱۹۱۲۴۵۲۱_IMG_2877ن است که احزاب نقش کم‌رنگی دارند.

ناصر عاشوری، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی عصر امروز(۲۸آذر) در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: هر روز شاهد اقدامات ضدامنیتی طالبان، داعش و گروه‌های تندروی افراطی در منطقه هستیم که مشکلاتی را در کشورها ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در همه شرایط ایران سرافراز با چشم بیدار سربازان خود دارای ثبات، امنیت و اقتدار است، افزود: آمار صلح‌پردازی‌های سازمان‌های مربوطه نشان می‌دهد که در سال گذشته قبل از حرکت داعش، از آسمان ایران ۵۰۰پروازه انجام می‌شد امروزه این پروزاها به ۳هزار و ۵۰۰ به صورت روزانه ارتقا پیدا کرده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع سند روشنی است که زمین، دریا و آسمان ایران اسلامی دارای امنیت برای ما و کشورهای منطقه است.

عاشوری با بیان اینکه در شرق و غرب دنیا، ایران را به عنوان یک کشور قوی و قدرتمند می‌دانند، تصریح کرد: این قدرتمندی مرهون حمایت‌های مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است و این دو عنصر در امنیت ملی ما تاثیرگذارترین عناصر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه گیلان رتبه سوم کشوری در مطبوعات را دارا است، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که گیلانیان اهل مطالعه، قلم و اندیشه هستند و علاوه بر ویژگی‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … گیلان اهل رسانه است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقش احزاب و گروه‌های سیاسی تا کنون در کشور نهادینه نشده است، اظهار کرد: یکی از معضلات پارلمان و مجلس این است که احزاب نقش کم‌رنگی دارند که اگر احزاب نقششان پررنگ باشد نمایندگان به نقش اصلیشان که نظارت بر اجرای قانون است می‌پردازند.

عاشوری با بیان اینکه نمایندگان برای جلب آرا به کارهای اجرایی متوسل می‌شوند تا به مجلس راه پیدا کنند، افزود: بهتر است احزاب در کشور سازماندهی و ارتقا پیدا کنند و تایید کننده و نقش آفرین باشند تا نمایندگان مجلس از کارهای شهرستانی و استانی به کارهای ملی بپردازند.

tel final1

Share