صبح امروز

نشست شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی در رشت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پارک علم و فناوری گیلان از حضور کشورهای اسلامی در نشست شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی در رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،رئیس پارک علم و فناوری گیلان از حضور کشورهای اسلامی در نشست شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی در رشت خبر داد.۱۳۹۴۰۷۱۸۰۰۰۶۶۶_PhotoA

نشست شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی صبح امروز در مرکز بنیاد شهید گلسار این شهر با حضور کشورهای اسلامی آغاز شد.

مجید متقی‌طلب رئیس پارک علم و فناوری گیلان در حاشیه این نشست  اظهار کرد: در این نشست سه روزه هشت کشور اسلامی از سوریه، پاکستان، سودان، عراق، اندونزی، بنگلادش، نیجریه و مصر حضور دارند.

این مسئول برپایی کارگاه آموزشی با عنوان «نکات کلیدی در مدیریت پارک‌های علم و فناوری» را از برنامه‌های نشست مذکور عنوان کرد.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان برگزاری نشست مذکور را یکی از برنامه‌های برپایی شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار عنوان کرد.

دبیر اجرایی شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای نیز در حاشیه نشست مذکور اظهار کرد: در کارگاه آموزشی مذکور دو مدرس از دانشگاه امیر کبیر و دانشگاه مهاتما گاندی هندوستان آموزش‌های لازم را به مدیران و نمایندگان پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی ارائه می‌دهند.

محمود صابری، برگزاری جلسه «مجمع علمی شبکه پارک‌های علم و فناوری» را از دیگر برنامه‌های نشست مذکور عنوان کرد و گفت: در این نشست اعضای کمیته اجرایی شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کمک به تدوین برنامه‌های آینده شبکه و نظارت بر اجرای آنها از وظایف این اعضاست، تصریح کرد: در نشست‌های مذکور عملکرد شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی و… گزارش داده می‌شود.

tel final1

Share