رئیس هیئت تنیس گیلان خبر داد:

نخستین تنیسور ملی پوش تاریخ گیلان معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تنیسور نوجوان گیلانی برای نخستین بار در تاریخ تنیس استان به عضویت تیم ملی نوجوانان در آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان ،تنیسور نوphoto_2015-12-16_14-19-38جوان گیلانی برای نخستین بار در تاریخ تنیس استان به عضویت تیم ملی نوجوانان در آمد.

حسین مهر ثابت گفت: رهام عباسی ۱۴ ساله توانست در سه دوره انتخابی تیم ملی تنیس نوجوانان ایران با برتری مقابل تمامی حریفان خود به عضویت تیم ملی درآید و عنوان نخستین ملی پوش تاریخ تنیس گیلان را به خود اختصاص دهد.
رئیس هیئت تنیس گیلان افزود: این نوجوان گیلانی بهمراه تیم ملی به رقابتهای آسیایی که اسفند ماه امسال در سریلانکا برگزار میشود حضور می یابد.
وی گفت: امیدواریم رهام عباسی با حمایت مسئولان و ایجاد شرایط مناسب در اردوها و تمرینات داخلی استان بتواند نخستین مدال آور گیلانی تنیس در آسیا هم باشد.
مهر ثابت خاطر نشان کرد: سعی داریم با کمک گرفتن از بخش خصوصی و اداره کل ورزش و جوانان گیلان که همیشه یار و یاور ما بوده ، نفرات بیشتری را از طریق طرحهای استعدادیابی به تیمهای ملی تنیس معرفی کنیم.

tel final1

Share