امام جمعه شهرستان رودسر

نباید با مطرح کردن حرفهای تحریک کننده جبهه مقاومت را ضعیف کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی با اشاره به اینکه امروز جوانان انقلابی کشورمان در راه حفظ جبهه مقاومت در سوریه فدارکاری می کنند گفت: نباید با مطرح کردن حرفهای تحریک کننده جبهه مقاومت را ضعیف کنیم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رصدرودسر , حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجردی در نماز جمعه رودسر ضمن عرض تسلیت شهادت امام عسگری (ع) گفت: حفظ ماهیت اصلی عزاداری در تمامی مراسمات می تواند نقش واقعی خود را در تاثیر گذاری در نسل جوان نشان دهد.

photo_2015-12-19_18-35-11امام جمعه شهرستان رودسر اظهار کرد: نباید فقط در مراسم عزاداری به بیان سخنان و احدایث انبیاء پرداخت، بلکه می توان در جشن های ولادت و دیگر جلسات به تبیین فرهنگ اسلامی عمل کرد.

وی با تاکید براینکه دشمن با هدف گرفتن آرامش جامعه تلاش می کند فضای نزدیک به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری را تحت تاثیر نقشه های خود قرار دهد افزود: وحدت نیاز اصلی جامعه در فضای حساس امروز کشور است.

دستجردی اضافه کرد: موضوع مبارزه با استکبار به عنوان آرمان اصلی انقلاب غیر قابل تغییر بوده و اگر سخنی در مقابل این اصول مطرح می شود هیچ وقت نمی تواند در حرکت مسیر انقلابی کشور تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز جوانان انقلابی کشورمان در راه حفظ جبهه مقاومت در سوریه فدارکاری می کنند گفت: نباید با مطرح کردن حرفهای تحریک کننده جبهه مقاومت را ضعیف کنیم.

امام جمعه شهرستان رودسر تصریح کرد: بعضی از خواص تلاش می کنند چهره بیت امام را وارد بازی سیاسی خود کرده و باعث تخریب وحدت جامعه شوند.

وی با تاکید براینکه حضور مردم در ۹ دی نشانه بصیرت و عقلانیت مردم نسبت به بعضی از خواص مردود دانست و افزود: ۹ دی نگینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.

دستجردی گفت: استکبار در هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کند و امروز با حمله به مسلمانان نیجریه ذات وحشی خود و چهره مصلحتی حقوق بشری را در افکار عمومی مشخص شد.

tel final1

Share