کارشناس هواشناسی گیلان

موج جدید سرما فردا وارد گیلان می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کارشناس هواشناسی گیلان تضعیف سامانه سرد و بارش‌زا را موقت دانست و تصریح کرد: موج جدید بارشی از فردا وارد گیلان می‌شود و تا اوایل هفته آینده در این استان مستقر است.

فردا احتمال مخلوط باران و برف در گیلان پیش‌بینی می‌شود/آسمان گیلان در روز سه‌شنبه صاف می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،کارشناس هواشناسی گیلان گفت: موج بارشی جدید از فردا وارد گیلان می‌شود و تا اوایل هفته آینده در این استان مستقر است.

HAVA00091_PhotoAمهدی کوثری با اشاره به وضعیت هواشناسی گیلان اظهار کرد: امروز آسمان بیشتر نقاط استان ابری تا قسمتی ابری، مه‌آلود و احتمال بارش پراکنده است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی رشت سه درجه سانتی‌گراد است، افزود: دمای فعلی رشت نسبت به روز گذشته پنج درجه کاهش دارد و رطوبت ۱۰۰ درصد است.

کارشناس هواشناسی گیلان تضعیف سامانه سرد و بارش‌زا را موقت دانست و تصریح کرد: موج جدید بارشی از فردا وارد گیلان می‌شود و تا اوایل هفته آینده در این استان مستقر است.

وی با اشاره به اینکه در مدت استقرار سامانه جدید بارشی هوای گیلان بارانی و در ارتفاعات بارش برف است، خاطرنشان کرد: از فردا آسمان گیلان ابری، نیمه ابری، مه‌آلود و بارش پراکنده، کاهش نسبی دما و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کوثری ارتفاعات گیلان را همراه با بارش برف و جلگه بارانی پیش‌بینی کرد.

tel final1

Share