فرماندار رشت

مقابل جریان فتنه با قاطعیت می‌ایستیم/جریان‌های وفادار به انقلاب باید پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار رشت گفت:در مقابل جریان‌های فتنه و انحرافی که می‌خواهند در مقابل مقام معظم رهبری و خط اصلی انقلاب صف‌آرایی کنند با قاطعیت ایستادگی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،فرماندار رشت گفت:در مقابل جریان‌های فتنه و انحرافی که می‌خواهند در مقابل مقام معظم رهبری و خط اصلی انقلاب صف‌آرایی کنند با قاطعیت ایستادگی می‌کنیم.

mahdavi_9136سیدعیسی مهدوی عصر امروز در جلسه بزرگداشت ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» با تاکید بر جریان‌شناسی فتنه اظهار کرد:در مقابل جریان‌های فتنه و انحرافی که می‌خواهند در مقابل مقام معظم رهبری و خط اصلی انقلاب صف‌آرایی کنند با قاطعیت ایستادگی می‌کنیم.

وی به راهپیمایی مردم گیلان در هشتم دی ماه سال ۸۸ به تأسی از رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: موضوع مذکور نشان‌دهنده بصیرت بزرگ مردم گیلان به‌ویژه مردم رشت است.

مهدوی با تبریک بصیرت مردم رشت، بیان کرد: هشتم دی ماه سال ۸۸ مردم شهر رشت در دفاع از مقام معظم رهبری و کیان انقلاب اسلامی در صحنه حضور پیدا کردند.

فرماندار رشت با بیان اینکه برگزاری دو انتخابات بزرگ مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، تصریح کرد: نیاز است در فضای همدلی و هم‌زبانی که رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی فرمودند حرکت کنیم تا حماسه دیگری را مردم در پای صندوق‌های رای خلق کنند.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رای را ضربه مهلکی به تمام دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی خواند و گفت:جریان‌های وفادار به انقلاب باید پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

مهدوی بر حضور و فعالیت افراد متدین و دارای صلاحیت پای صندوق‌های رای تاکید کرد و یادآور شد: تشکیل مجلس قوی، با اقتدار و تابع مقام معظم رهبری می‌تواند اهداف انقلاب را پیش ببرد.

وی با بیان اینکه موضوع انتخابات و حق‌الناس بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: آرزو دارم تمام مسئولان کمک کنند و مردم تشویق شوند تا حماسه دیگری خلق شود.

فرماندار رشت حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای را سبب ناامید شدن جریان‌های منفی در مقابل جریان اصیل انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از سازمان‌های مردم‌نهاد در برگزاری مراسم مربوط به انقلاب را پیگیری می‌کنیم.

مهدوی تشکیل، هدایت و کمک به ساماندهی سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای اهداف انقلاب اسلامی را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد.

tel final1

Share