دیارمیرزا منتشر کرد

معرفی نامزدهای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه لنگرود/ رقابتی گرم در راه است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله ده روز مانده به زمان ثبت نام انتخابات مجلس دهم در گام هشتم سرویس سیاسی «دیارمیرزا» به شهرستان لنگرود رفته و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه می پردازد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله ده روز مانده به زمان ثبت نام انتخابات مجلس دهم در گام هشتم سرویس سیاسی «دیارمیرزا» به شهرستان لنگرود رفته و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه می پردازد. از شهرستان لنگرود یک نفر به بهارستان راه می یابد.
ناگفته نماند تا روز پایان ثبت نام احتمال بروز هرگونه تغییرات در تعداد نامزدها وجود دارد.

langarshalm.759979مهرداد بائوج لاهوتی: نماینده دو دوره اخیر مردم شهرستان لنگرود و عضو کمیسیون عمران مجلس از جمله نمایندگان پرکار و تاثیرگذاری می باشد که در این دوره از انتخابات نیز از شانس بسیار بالایی برای ورود به مجلس برخوردار است.

سیدگل آقا پورعباس: رئیس سابق اداره تامین اجتماعی لنگرود در انتخابات مجلس نهم رقابت تنگاتنگی با مهرداد لاهوتی داشت و در نهایت با اختلاف اندکی رقابت را به لاهوتی واگذار کرد .پیش بینی می شود پورعباس در این دوره از رقابت ها نیز موفق ظاهر شود.

حسن پورقربان: وی با استعفا از سمت شهرداری املش عملا برای حضور در انتخابات مجلس دهم اعلام آمادگی کرد.شهردار شهرهای سابق لنگرود و املش از جمله کاندیدای پرشانس انتخابات هفتم اسفند محسوب می شود.

محمدعلی احمدی شاد:  کارمند جهاد کشاورزی در حال حاضر دانشجوی دوره دکتری کشاورزی بوده و پیش بینی می شود بصورت مستقل وارد رقابت های انتخاباتی شود.

محمد اخوان بازارده :  فرماندار شهرستان های رودسر و بندر آستارا در دولت اصلاحات و برادر نماینده سابق مردم لنگرود از جمله فعالان سیاسی اصلاح طلبی است که حضور او در انتخابات پیش رو محتمل به نظر می رسد.

نادر جهان آرای :حضور مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش و کاندیدای دوره قبلی انتخابات به عنوان چهره نزدیک به اصلاح طلبان در انتخابات محتمل است.

پرویز محمدنژاد :  قائم مقام سابق شرکت توزیع نیروی برق گیلان که برای حضور در انتخابات از سمت خود کناره گیری کرده بود از جندی پیش با توجه به گفتگوهایی که با برخی سایت های محلی انجام داده عملا حضور خود در انتخابات را کلید زده است.

پرویز صیقلی کومله :فقط باید چند روز منتظر ماند تا مشخص شود که آیا نماینده ادوار سوم و چهار مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام می کند.

حسن اخگری گلسفیدی : عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت یک چهره ی دانشگاهی محسوب می شود و در انتخابات مجلس نهم نیز توانسته بود حدود ۷ هزار رای کسب نماید.

باقر امینیان: رئیس سابق مرکز آموزش کشاورزی میرزاکوچک خان گیلان و عضو هیات علمی دانشگاه می باشد و در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر رشت نیز جزو کاندیدا بود.

احمد اسماعیلی بازارده: مدیرکل سابق بنیاد شهید گیلان ,رئیس مرکز حفظ و ترویج اندیشه شهدا و ایثارگران بنیاد علمی دانش پژوهان بوده و به عنوان یک چهره اصولگرا در انتخابات مجلس دهم حضور می یابد.

محمد حسن پور دیوشلی: معاون سابق اداره کل ارشاد گیلان که پس از چندی به عنوان سرپرست  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت جایگزین فرد توانمندی چون رضا ثقتی شده بود, از جمله چهره های سیاسی است که حضور او در انتخابات این دوره از حوزه انتخابیه لنگرود محتمل است.

علی نقی سرپناه سورکوهی:  مدیرکل سابق شیلات استان گیلان ,عضو هیات علمی موسسه تحقیقات شیلات ایران می باشد و در سابقه کاری خود ریاست سازمان شیلات ایران و موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی را داراست.

محمدباقر منفرد فتیده:کاندیدای انتخابات مجلس نهم که با کسب کمتر از ۴ هزار رای حائز آرای کافی برای ورود به مجلش نشده بود در گذشته یکی از مدیران شرکت مخابرات منطقه ۸ استان تهران بوده است.

محمدعلی حیدری شلمانی: نماینده دوره هفتم مردم لنگرود در مجلس در انتخابات پیشین با کمتر از ۵ هزار رای موفق نشد به مجلس راه پیدا کند.
مهرداد امین لیلی: دبیر دبیرستان‌های لنگرود و دارای مدارک لیسانس انگلیسی و مهندسی عمران -ساختمان و ارشد نهج البلاغه است.

حمیدرضا تقوا: وی کارشناس ارشد حقوقی و اقتصادی می باشد و سابقه همکاری با برخی نهادهای دولتی و خصوصی را داشته است..

منصور شعبانی, اسماعیل احمدی سلوش و محمود دهگان (برادر شهید دهگان) از دیگر کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه لنگرود هستند.

tel final1

Share