دیارمیرزا گزارش می دهد

معرفی نامزدهای انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه انزلی; شهر نیلوفرهای آبی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله کمتر از صد روز مانده به انتخابات مجلس دهم به در انزلی شهر نیلوفرهای آبی رفته و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه خواهند پرداخت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله کمتر از صد روز مانده به انتخابات مجلس دهم به بررسی کاندیدای احتمالی انتخابات در استان گیلان خواهیم پرداخت.در چهارمین گام سرویس سیاسی «دیارمیرزا» به بندر انزلی شهر نیلوفرهای آبی رفته و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه خواهند پرداخت.آنچه که در زیر می خوانید نتیجه بررسی به عمل آمده در فاصله سه ماه مانده به انتخابات می باشد بنابراین تا روز برگزاری انتخابات احتمال بروز هرگونه تغییرات در تعداد نامزدها و همچنین میزان مقبولیت آن ها وجود دارد.

anzalintitledحسن خسته بند: نماینده فعلی مردم انزلی از جمله چهره هایی است که پیش بینی می شود در انتخابات هفتم اسفند احزاب اصولگرایی چون موتلفه از او حمایت کنند. رایزن سابق ایران در روسیه که در دوره های ششم و هشتم نیز نماینده مردم انزلی در مجلس را برعهده داشته است هم اکنون از مقبولیت خوبی در حوزه انتخابیه برخوردار است.

 هادی حق شناس: مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران که تا چندی پیش معاونت این سازمان را برعهده داشت از جمله چهره های اصلاح طلبی است که حضورش در انتخابات قطعی شده است.حق شناس که از جمله صاحب نظران حوزه اقتصادی محسوب می شود ارتباطی خوبی با رسانه ها نیز دارد بطوریکه همواره شاهد مقالات و یادداشت های او در رسانه های مکتوب و مجازی هستیم.
پیش بینی می شود نماینده دوره هفتم مردم انزلی در انتخابات پیش رو حمایت احزابی چون کارگزاران و اعتدال و توسعه را پشت سر خود داشته باشد.وی هم اکنون از اقبال خوبی در سطح حوزه انتخابیه برخوردار است.

کریم شعبانی: سرپرست سابق اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان اگرچه بیشتر به عنوان یک چهره ی اصولگرا شناخته می شود اما دیدار چندی پیش او با محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در تهران نیز برای بسیاری جالب توجه بود.فرماندار سابق شهرستان های تالش, صومعه سرا و فومن هم اکنون ریاست هیئت مدیره مرکز تدبیر فردای انزلی را برعهده دارد.

 حسن دادرس:وی از جمله اصولگرایانی است که سابقه کار در نهادهای چون سپاه و اطلاعات را دارد و هم اکنون مدرس دانشگاه در حوزه برنامه ریزی شهری است.

فیروز خوشحال:حوزه انتخابیه انزلی در انتخابات اسفند ماه ممکن است شاهد حضور یک جراح نیز باشد.فیروز خوشحال از جمله اصولگرایانی است که زمزمه حضور او در انتخابات از چندی پیش مطرح شده است.

رسول خدادایان: حضور این مداح مشهور گیلانی و پاسدار بازنشسته که دبیری کانون مداحان کشور را نیز برعهده دارد به عنوان یک چهره اصولگرا در انتخابات پیش رو تقریبا قطعی به نظر می رسد و در صورت کاندیداتوری حمایت اصولگرایان را نیز پشت سر خود خواهد داشت.

حمید خدادادی: وی کارمند اداره دارایی استان گیلان می باشد و در سطح شهرستان زمزمه حضورش در انتخابات مطرح شده است.

حسین متقی طلب:مدیرمسئول یکی از سایت های خبری گیلان که دارای مدرک دکترای دامپزشکی است ,از جمله چهره هایی است که از چندی پیش با انجام مصاحبه در خصوص مشکلات انزلی عملا حضور خود را در انتخابات هفتم اسفند کلید زده است.

سید سعید احمدی : احتمال می رود این وکیل دادگستری و حقوقدان به عنوان یک چهره مستقل وارد انتخابات شود.در صورت کاندیداتوری پیش بینی می شود جامعه ترک زبانان انزلی از حامیان وی محسوب شوند.

tel final1

Share