دیارمیرزا منتشر کرد

معرفی نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه رودسر و املش/رقابت داغ انتخاباتی در راه است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله کمتر از ۱۵ روز مانده به زمان ثبت نام انتخابات مجلس دهم سرویس سیاسی «دیارمیرزا» به دو شهرستان رودسر و املش رفته و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه می پردازد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در فاصله کمتر از ۱۵ روز مانده به زمان ثبت نام انتخابات مجلس دهم به بررسی کاندیدای احتمالی انتخابات در استان گیلان خواهیم پرداخت.در گام ششم سرویس سیاسی «دیارمیرزا» به دو شهرستان رودسر و املش رفته  و به معرفی نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه می پردازد.از این حوزه انتخابیه یک نفر به بهارستان راه می یابد.
آنچه که در زیر می خوانید نتیجه بررسی به عمل آمده در فاصله کمتر از rood-amlntitledسه ماه مانده به انتخابات می باشد بنابراین تا برگزاری انتخابات احتمال بروز هرگونه تغییرات در تعداد نامزدها وجود دارد.

محمدمهدی رهبری املشی: نماینده کنونی مردم رودسر و املش در مجلس شورای از حیث نمایندگی یکی از باسابقه ترین چهره  ها محسوب می شود به طوریکه در ادوار دوم، سوم، چهارم، پنجم هم نمایندگی مردم این حوزه انتخابیه را بر عهده داشته است. وی در انتخابات مجلس نهم توانست پس از سه دوره غیبت در یک رقابت نزدیک با اسدالله عباسی با کسب ۴۳,۰۳۵ رای و با اختلاف ۳۵۴۰ رای وارد بهارستان شود. مزان مقبولیت رهبری املشی زیاد ارزیابی می شود.

اسدالله عباسی: نماینده دوره هفتم و هشتم مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی پس از عدم موفقیت در ورود به مجلس نهم وارد حوزه اجرا شد و به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت احمدی نژاد در کابینه حضور داشت.

این مدرس دانشگاه از جمله چهره های اصولگرایی است که حمایت اصولگرایان از او در انتخابات مجلس دهم دور از ذهن به نظر نمی رسد.
عباسی هم اکنون از مقبولیت زیادی در حوزه انتخابیه رودسر و املش برخوردار است و چندی پیش حامیان وی کمپین دعوت از او برای شرکت در انتخابات را تشکیل دادند و از عباسی برای حضور در انتخابات هفتم اسفند دعوت کردند.

محمد علیجانی: نامزد دوره قبل انتخابات مجلس به نظر می رسد در انتخابات پیش رو نیز از حوزه انتخابیه رودسر و املش وارد رقابت های انتخاباتی شود.پیش بینی می شود در صورت کاندیداتوری مورد حمایت جبهه ایستادگی قرار گیرد.

علی اکبری : نامزد دوره های قبلی انتخابات که حتی در دوره ای تا آستانه ورود به مجلس نیز پیش رفته بود از جمله وکلای پایه یک دادگستری محسوب میشود و به نظر می رسد به صورت مستقل نامزد انتخابات شود.

نظرعلی علیزاده: رئیس مجمع عالی بسیج گیلان و بازنشسته سپاه پاسداران و کاندیدای انتخابات مجلس نهم از دیگر چهره های جریان اصولگرایی در گیلان است که از مدت ها پیش حضور او در انتخابات قطعی شده است.به نظر می رسد علیزاده در صورت کاندیداتوری مورد حمایت اصولگرایان قرار گیرد.البته احتمال اینکه وی از حوزه انتخابیه رشت کاندیدا شود نیز وجود دارد.

عزت الله تقوائیان: دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور, از جمله مدیران چهره های شاخص جریان اصلاح طلب است که در صورت اجماع اصلاح طلبان از حوزه رودسر کاندیدای مجلس می شود.

نورعلی عباسپور: یکی دیگر از گزینه های مورد نظر اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات این مدرس دانشگاه است.

 صاحب رهبر : وی از مدیران شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت می باشد.

قاسم فرج پور : رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد لاهیجان یکی از چهره هایی است که احتمال حضور او در انتخابات وجود دارد.

مهرشاد جواهر دشتی: دکتر جواهردشتی معاونت مرکز توانمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را برعهده داشته است  و باید منتظر ماند و دید که آیا با توجه به حضورش در نهاد ریاست جمهوری مورد حمایت حامیان دولت نیز قرار خواهد گرفت.

محمدتقی نجف زاده شوکی: عضو هسته گزینش استانداری و مدیرکل بازرسی و شکایات استانداری گیلان در زمان سعادتی از جمله چهره های اصولگرایی است که احتمال حمایت اصولگرایان از وی در صوت کاندیداتوری دور از ذهن نیست.

ابراهیم اسماعیلی: یکی دیگر از گزینه های اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات اسفند ماه این مدرس دانشگاه است.

tel final1

Share