رئیس کل دادگستری گیلان

مشکلات داخلی انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند/خوش بینی بیش از واقعیت‌ها بر ما غلبه کرده است/همدلی در انجام کار وجود دارد ولی در عمل ضعیف هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه بخشی از گرفتاری جامعه به خودمان برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: همدلی در انجام کار وجود دارد ولی در عمل ضعیف هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ، احمد سیاوش‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم ویژه روز قشر بسیج حقوقدانان گیلان با گرامیداشت یاد شهدا و امام راحل اظهار کرد: خدا را شاکریم در نظامی هستیم که اسلام حاکم و دستورات دینی در زندگی ما جاری و ساری است.
۱۳۹۳۰۴۱۹۰۰۰۲۴۹_PhotoAوی با بیان اینکه باید قدردان این نعمت باشیم، افزود:در آغاز انقلاب تمام نهادهای ضروری انقلاب شکل گرفت و در سال ۵۷و ۵۸ پایه گذاری شد.
رئیس کل دادگستری گیلان امروز انقلاب اسلامی را الگوی دنیا خواند و گفت: امام راحل فرمود حفظ انقلاب از خود انقلاب مهم‌تر است.

وی بسیج را وصف بسیار زیبایی از تفکر الهی و انقلابی عنوان کرد و یادآور شد:حفظ انقلاب به روش و شیوه زندگی در جامعه دارد.
سیاوش‌پور با بیان اینکه سالانه ۱۵ میلیون پرونده در محاکم قضایی کشور در حال رسیدگی است، تصریح کرد: این میزان پرونده قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست و خوش بینی بیش از واقعیت‌ها بر ما غلبه کرده است.
وی مشکلات داخلی را تهدیدی برای انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: بخش فرهنگی و اجتماعی اثرگذاری کمتری در جامعه دارد و امروز مشکل جدی نظام همین موضوع است.
وی برنامه ریزی دشمن در انحراف جامعه را بیشتر خواند و متذکرشد: هنوز نتوانسته‌ایم فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را اجرایی کنیم.
رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه بخشی از گرفتاری جامعه به خودمان برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: همدلی در انجام کار وجود دارد ولی در عمل ضعیف هستیم.

tel final1

Share