با تشکیل پرونده توسط سازمان بازرسی

محکومیت یکی از مدیران سابق نهاد ریاست جمهوری در مراجع قضائی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرز، در پی عدم همکاری یکی از مدیران نهاد ریاست جمهوری در ارایه اسناد و مدارک درخواستی هیأت بازرسی گروه ریاست جمهوری، مجلس و واحدهای تابع، گزارش تخلف نامبرده توسط معاونت سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور به مراجع قضایی ارسال و وفق ماده ۸ قانون تشکیل سازمان بازرسی درخواست مجازات شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از مدیران سابق نهاد ریاست جمهوری با گزارش سازمان بازرسی در مراجع قضایی محکوم شد.

thum-149ed2ded6c35a4e714-sazmanbazrasiapartment_02به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی عدم همکاری یکی از مدیران نهاد ریاست جمهوری در ارایه اسناد و مدارک درخواستی هیأت بازرسی گروه ریاست جمهوری، مجلس و واحدهای تابع، گزارش تخلف نامبرده توسط معاونت سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور به مراجع قضایی ارسال و وفق ماده ۸ قانون تشکیل سازمان بازرسی درخواست مجازات شد.

به گزارش واصله پس از صدور رأی بدوی مبنی بر محکومیت و رد تجدیدنظرخواهی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران، مشارالیه به مجازات مندرج در تبصره ۱ماده ۸ قانون تشکیل سازمان بازرسی محکوم شد.

لازم به ذکر است برنامه بازرسی مذکور از معاونت سابق مراسم و تشریفات دفتر رئیس‌جمهور بوده و مدیر نامبرده به بهانه هماهنگی با مقامات حقوقی نهاد از ارایه اسناد و مدارک درخواستی به هیأت بازرسی خودداری کرده بود.

tel final1

Share