فرمانده سپاه قدس گیلان:

فعالیت دشمن در حوزه استخدامی برای نفوذ در ارکان قدرت است/برخی افراد برای فعالیت شورای نگهبان مانع ایجاد می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده سپاه قدس گیلان به فعالیت دشمن در حوزه استخدامی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: فعالیت در حوزه استخدامی به معنای نفوذ در ارکان قدرت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،فرمانده سپاه قدس گیلان به فعالیت دشمن در حوزه استخدامی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: فعالیت در حوزه استخدامی به معنای نفوذ در ارکان قدرت است.abdollah_2015-10-22_12-47-31

سردار محمد عبدالله‌پور بعد از ظهر امروز در همایش هیئت‌های نظارت بر انتخابات گیلان با اشاره به اینکه فعالیت هیئت‌های نظارت شورای نگهبان بسیار سخت و دشوار است اظهار کرد: فعالیت شورای نگهبان اشتراک‌های بسیاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد.

وی به حراست شورای نگهبان از دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر کار برای خدا باشد با موفقیت همراه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان همکاری با شورای نگهبان را وظیفه همگانی خواند و بیان کرد: برخی از افراد برای فعالیت شورای نگهبان مانع ایجاد می‌کنند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان در خدمت انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: شورای نگهبان جزو نهادهای انقلابی محسوب می‌شود.

وی به درگیری نظام سلطه و در راس آن آمریکا با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام ارزشی باید مد نظر تمام اقشار جامعه باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمن قبل از برجام بیشتر با سیاست اجبار با انقلاب اسلامی در حال مقابله بود، اظهار کرد: دشمن پس از برجام متوجه شد دیگر اجبار فایده‌ای ندارد.

عبدالله‌پور به فعال شدن دشمن در حوزه استخدامی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت در حوزه استخدامی به معنای نفوذ در ارکان قدرت است.

همایش هیئت‌های نظارت بر انتخابات گیلان به منظور ارائه موارد آموزشی و نکته‌های تخصصی برای اعضای هیئت‌های نظارت در محل دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان برگزار شد.

tel final1

Share