بازدید استاندار از ستاد انتخابات استان گیلان

فضا برای حضور قوی داوطلبان و مردم در انتخابات مناسب است/ آماده‌ هستیم تا براساس قانون، انتخابات را برگزار کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان خاطر نشان کرد : ما براساس نگاه دولت و تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حق الناس بودن آرای مردم وارد اجرای روند انتخابات شده‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با آغاز نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری، استاندار گیلان از ستاد انتخابات استان و مرکز حوزه انتخابیه استان گیلان در فرمانداری رشت بازدید کرد.

IMG_4306دکتر نجفی در حاشیه‌ی این بازدید با بیان اینکه از ماههای گذشته مقدمات انتخابات پرشور و خوب در استان فراهم شده است گفت : در نخستین روز از ثبت نام خبرگان رهبری از همه‌ی علما و فضلایی که احساس می‌کنند می توانند در این جایگاه حضور یابند دعوت می‌کنیم تا برای پررنگ کردن فضای رقابتی در نام نویسی حضور یابند.

وی افزود : همه‌ی مجریان انتخابات در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مستقل موظف به اجرای قانون هستند و آماده‌ هستیم تا براساس قانون، انتخابات را برگزار کنیم.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد : ما براساس نگاه دولت و تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حق الناس بودن آرای مردم وارد اجرای روند انتخابات شده‌ایم.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات دولت تدبیر و امید برای تزریق روحیه‌ی امید و آرامش در جامعه بسترهای انتخابات پرشور را فراهم می‌کند گفت : فضای کنونی برای حضور قوی داوطلبان و مردم در انتخابات مناسب است و انشاء ا… شاهد انتخابات خوب، آرام، رقابتی و حداکثری خواهیم بود.

گفتنی است کار ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد.

واجدین شرایط قانونی میتوانند به مدت هفت روز  در مهلت مقرر و در وقت اداری شخصاً یا بوسیله نماینده خود که کتباً معرفی شده باشد با در دست داشتن ۱۲ قطعه عکس جدید ۶*۴ و چهار نسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه به فرمانداری رشت  مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

tel final1

Share