فرماندار شفت در جلسه کارگروه بهداشت و درمان و کارگروه پسماند تاکید کرد

عزم کافی در مدیران شفت برای حل موضوع پسماند دیده نمی شود/ظرف ۴۸ ساعت پیمانکار تحویل پسماند به شرکتهای کود آلی از سوی محیط زیست معرفی شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمودی با بیان اینکه میانگین پسماند شهرستان تنزل پیدا کرده گفت: با تمام توان سعی می کنیم اراده محکمی برای حل موضوع پسماند در مدیران ایجاد کنیم ولی متاسفانه هنوز در مدیران عزم کافی دیده نمی شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یونس محمودی فرماندار شهرستان شفت در جلسه کارگروه بهداشت و درمان و پسماند با قدرانی از اصحاب رسانه به شیوع انفلوانزا  اشاره کرد و بر ضرورت مکانیزم مقابله با آن تاکید کرد.

photo_2015-12-16_14-26-19به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت , فرماندار این شهرستان رعایت اصول بهداشت فردی و زیست محیطی را مهمترین عنصر پیشگیری دانست و با بیان اینکه میانگین پسماند شهرستان تنزل پیدا کرده گفت: با تمام توان سعی می کنیم اراده محکمی برای حل موضوع پسماند در مدیران ایجاد کنیم ولی متاسفانه هنوز در مدیران عزم کافی دیده نمی شود.

وی بر ضرورت به صدا در آمدن زنگ جمع آوری زباله در شفت تاکید کرد و افزود:شفت کوچک است و شهرداران نباید از تفکیک زباله و پسماند عاجز باشند .

 نماینده عالی دولت در شهرستان شفت اضافه کرد:چنانچه شاهد افزایش مشارکت مردم باشیم  یعنی این که سیاستها و مصوبات اجرایی شده است.

 فرماندار شفت تصریح کرد: باید ظرف ۴۸ ساعت پیمانکار قوی و کارآمد در خصوص تحویل پسماند شهرستان به شرکتهای کود آلی از طریق اداره محیط زیست  به شهرداران معرفی شود.

 وی ضمن انتقاد از شهرداران در خصوص کمبود سطل زباله در شهر گفت:شوراها دست شهرداران را بگیرند.

محمودی با بیان اینکه مسئولان شفت باید برای ارتقاء این شهرستان دلشان بسوزد ,یادآور شد:مسئولان آستین ها را بالا بزنند.ضمنا آن دسته از رواسای ادارات که مصوبات جلسات را اجرایی نکنند از ورودشان در جلسات بعدی ممانعت به عمل خواهد آمد.

فرماندار شفت در ادامه این جلسه خواستار پیگیری فاضلاب خانگی و پسماند در شهرک امامزاده ابراهیم شد و از شهرداران و بخشداران خواست که سگ های ولگرد را در سطح شهرستان زنده گیری کنند.

وی در پایان گفت: اتاق اصناف شهرستان هر چه زودتر بازرسان صنفی را معرفی کند.

tel final1

Share