ابراهیم مهربان:

عدم صداقت برخی مسئولین، مردم را آزار میدهد/آگشته با سلامت و وجدان کاری بسیار بالا در حال کار است/اگر بگوئیم همه چیز گل و بلبل است دروغ است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ابراهیم مهربان با بیان اینکه حمایت از سعیدآگشته عقیده همه اعضای شورای شهر لاهیجان است گفت: تا این لحظه به ما اثبات شده که در شرایط سخت فعلی و برهوت اعتباراتی که وجود دارد، ایشان با نگاه علمی و تخصصی و از آن مهمتر با عقاید مذهبی و انسانی به نحو احسن در حال کار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از لاهیجان , ابراهیم مهربان سخنگوی شورای شهر لاهیجان است، اما وی این بار به عنوان یک عضو شورای شهر با«لاهیجان» در ارتباط با تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان و حمایت از سعیدآگشته گفتگو کرد. در بخش اول این گفتگو دلیل حمایت های وی از شهردار و فشار قدرت های بیرونی به شهردار را با هم میخوانیم.

لاهیجان و سیاهکل (۲۵)mehrabanاین عضو شورای شهر لاهیجان در پاسخ به سوالی، در ارتباط با اینکه افرادی که پنج مصاحبه آخر ابراهیم مهربان را دنبال کرده باشند به راحتی متوجه یک خط قرمز در خطوط دنباله دار مصاحبه ها وی خواهند شد. بله، سعید آگشته.

حال سوال ما این است که آیا سعیدآگشته و یا شهردار لاهیجان خط قرمز ابراهیم مهربان است. آیا شما از موضوعی نگران هستید و آیا فشار قدرت های بیرون از مجموعه شهرداری برای همسو کردن شهردار با خودشان حقیقت دارد، و اگر شهردار با این مجموعه زیاده خواه قدرت هماهنگ نشود، میتوانیم منتظر رفتن آقای آگشته از این شهر باشیم؟

چرا تنها حامی تمام قدی که پشت سعید آگشته ایستاده، ابراهیم مهربان است؟

مهربان در این باره گفت: «من طبیعتا از فرد سعیدآگشته دفاع نمی کنم، چون درست است که به آقای آگشته رفیق هستیم ولی اگر ایشان از چارچوب اصلی خارج شود منتقد اولیه اش بنده خواهم بود». من از شهرداری دفاع میکنم که این شهردار، میخواهد به صورت منطقی برای شهر من کار ماندگاری انجام دهد. و اگر تمام قد پشت ایشان ایستاده ام و وظیفه من هم این است که این کار را انجام دهم از باب این نیست که به نوعی من معرف ایشان بودم، بلکه این حمایت از این باب است که احساس می کنم و عقیده دارم که شهردار با سلامت در حال کار است.

این عضو شورای شهر با گریزی به گذشته با بیان اینکه خدای ناکرده تایید یک نفر، دلیلی بر نفی دیگری نیست گفت: در ارتباط با گذشته خیلی صحبت کردیم و الان هم دنبال صحبت های گذشته نیستم چون معتقدم، آنهایی که باید بدانند، ببیند و اقدام کنند؛ متاسفانه هرچه گفتیم به در بسته خورده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آگشته با سلامت و وجدان کاری بسیار بالا در حال کار است تصریح کرد : این نوع کار برای من ارزشمند است و باید از وی حمایت کنم. همه اعضای شورای شهر هم از ایشان حمایت می کنند.

**اگر بگوئیم همه چیز گل و بلبل است دروغ است

ابراهیم مهربان با بیان اینکه حمایت از سعیدآگشته عقیده همه اعضای شورای شهر لاهیجان است گفت: تا این لحظه به ما اثبات شده که در شرایط سخت فعلی و برهوت اعتباراتی که وجود دارد، ایشان با نگاه علمی و تخصصی و از آن مهمتر با عقاید مذهبی و انسانی به نحو احسن در حال کار است.

وی افزود: طبیعتا جاهایی مشکلاتی وجود دارد و شاید هرچه جلوتر رویم این مشکلات بیشتر شود، ولی صداقت برای من خیلی مهم است.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه وقتی فردی از استان دیگری به استان دیگری بیاید و خدمت کند، طبیعتا مقاومت هایی انجام می شود گفت: بحث هایی در مورد نیروهای بومی و غیر بومی و مسائل دیگری مطرح شد و اگر بگوئیم همه چیز گل و بلبل بوده دروغ است.

مهربان با بیان اینکه در زمان فعلی و موقعیتی که خیلی از وزارت خانه درگیر مسائل بودجه ای و اعتباری هستند، تنها جائیکه که میتوان با اعتبارات مردمی مانور داد شهرداری ها هستند گفت: خدای نکرده نمی گوئیم فردی از روی قصد و نیت کاری انجام داده، اما فکر میکنم که الان این حمایت ها خیلی کمرنگ شده است.

**عدم صداقت برخی مسئولین، مردم را آزار میدهد

وی با اشاره به اینکه اگر حمایت ویژه شورای شهر و ارتباطات جناب آقای آگشته در خارج از استان نبود، شاید مشکلات شهرداری لاهیجان صدچندان می شد گفت: شیطنت هایی وجود داشته و دارد ولی فشار خاصی وجود ندارد.

مهربان با گریزی به عدم شفافیت برخی از مسئولین با بیان اینکه من در زندگی ادعایی نداشتم ولی همیشه از دروغ متنفر بودم و عقیده دارم دروغ و عدم شفافیت با مردم به جامعه ما ضرر خواهد زد گفت: اما بعضا دیده می شود من مسئول بعضی وقت ها فراموش میکنم که صداقت، اصلی است که در نظام جمهوری اسلامی به خاطرش انقلاب کردیم،جنگیدیدم و خون دادیم و الان به برکت ولایت مقام معظم رهبری و برکت وجود جان برکفان سربازان گمنام امام زمان(عج)یکی از امن ترین کشورهای دنیا هستیم.

وی افزود: فشارهای اقتصادی وجود دارد ولی چیزی که مردم را بیش از پیش آزار می دهد،عدم صداقت برخی از مسئولان است.

این عضو شورای شهر لاهیجان با تاکید بر اینکه تا به امروز صداقت آقای آگشته به بنده ثابت شده و تا زمانی که دراین چارچوب حرکت کند باید از وی حمایت کنیم گفت: شهروندان لاهیجان دیگر نباید دلواپس درگیری های شورای شهر و شهرداری باشند.

tel final1

Share