انتقاد شدید رییس شورای شهر لاهیجان از برخی سایت ها

شبنامه نویس ها بدانند ما تصمیم گرفته ایم یکپارچه باشیم و لاهیجان جایی برای کوتوله ها نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خدایگانی اضافه کرد: رسانه ها اگر واقعاً به وظایف خود عمل کنند، باید بنویسند که چرا فلان شخص از صفر به صد رسیده، نه اینکه چرا این نامه را نوشته است، بلکه من افتخارم این باشد که بنویسم که این رانت چه بوده و آن دزدی چه بوده نه اینکه برای این شهر تقاضای پول کرده اید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از زبان گویا , حسینعلی خدایگانی در مراسم افتتاح طرح توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان افزود: از شهردار لاهیجان تشکر می کنم که با مدیریت خوب باعث شدند شهرداری در زمینه پرداخت حقوق به روز باشد.

khodayeوی اظهار کرد: ما با کمک اعضای شورای شهر تلاش می کنیم برای افزایش منابع مالی به شهردار کمک کنیم و تصمیم گرفتیم خدمت آقای ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی برسیم و از تهران اعتباراتی را جذب نماییم.

خدایگانی اضافه کرد: رسانه ها اگر واقعاً به وظایف خود عمل کنند، باید بنویسند که چرا فلان شخص از صفر به صد رسیده، نه اینکه چرا این نامه را نوشته است، بلکه من افتخارم این باشد که بنویسم که این رانت چه بوده و آن دزدی چه بوده نه اینکه برای این شهر تقاضای پول کرده اید.

رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: در شهرداری لاهیجان شهردار و کارکنان دارای عملکرد خوب هستند و دارند خوب کار می کنند و اعضای شورا به همراه آقای ندیمی تلاش کردیم برای شهر پول جذب کنیم.

خدایگانی افزود: به آقای ندیمی گفتم که با ناله باید پول بگیریم و با ایشان خدمت وزیر و معاون وزیر رسیدیم.

وی اضافه کرد: حال برخی شبنامه بنویسند و در روزنامه نامه بنویسند در حالیکه ما دست جمع این تصمیم را گرفتیم که با هم و یکپارچه باشیم و جایی هم برای کوتوله ها نیست.

وی اظهار کرد: لاهیجان در یک جهش بزرگ است و چند هتل و زیرساخت های دیگر در این شهر در حال ساخت است و در بین گردشگران در ایران نام لاهیجان حرف اول را می زند.

رییس شورای اسلامی استان گیلان اضافه کرد: ما راه خود را ادامه می دهیم هرچند توسط خفاش های شب در پستوها شبنامه شود در حالیکه اگر جرأت دارند بگویند این رانت خواری این طور ایجاد شده و اگر ریگی در کفشی هست را بگویند و کسانی باید بترسند که افرادی را پشتیبانی کردند که کوتوله و بی فکر بودند و تدبیری نداشتند.

رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: امروز با رهبری مقام معظم رهبری و تلاش های دولت تدبیر و امید در سطح دنیا کشور ما از امنیت بالایی برخوردار است.

وی در این جلسه از اقداماتی که برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی لاهیجان انجام شده بود قدردانی کرد.

Share