با حکم فرمانده انتظامی گیلان

سرگرد فرشید رمضانی سرپرست پلیس راهور رشت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی گیلان طی حکمی فرشید رمضانی را به سرپرستی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رشت منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،فرمانده انتظامی گیلان طی حکمی فرشید رمضانی را به۱۳۹۲۰۵۱۰۰۰۰۱۱۰_PhotoA سرپرستی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رشت منصوب کرد.

سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست پلیس راهور این شهرستان با تبیین حساسیت‌های ماموریتی در نیروی انتظامی اظهار کرد: پلیس راهور مظهر اقتدار نیروی انتظامی است.

وی به نقش پلیس راهور با برخورداری از ظرفیت‌های بسیار قوی در اعتمادسازی افکار عمومی اشاره کرد و افزود: کوچک‌ترین انحراف در پلیس راهور می‌تواند موجب فراهم کردن بدبینی در جامعه شود.

میرحیدری با بیان اینکه ملت ایران از بهترین خلق خدا هستند، تصریح کرد: در حق مردم نباید اجحاف شود زیرا ملت ایران شایستگی خدمت صادقانه و شبانه‌روزی را دارند.

رئیس پلیس گیلان زبان در بیان ارزش‌ها و اهمیت خدمت به خلق خدا را قاصر خواند و بیان کرد: امروز تمام کفر در کنار همدیگر به‌دنبال نابودی مکتب اسلام هستند.

وی امنیت ایران اسلامی را به برکت خون شهدا و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: نگاه مردم به نیروی انتظامی رویکردی حاکمیتی، مدافع ارزش‌ها و حافظ امنیت، جان و ناموس جامعه است و این امر بسیار ارزشمند و افتخار محسوب می‌شود.

میرحیدری با اشاره به اینکه خدمت به مردم موجب رستگاری و برکت در زندگی می‌شود، خاطرنشان کرد: همواره باید کلام نورانی امام (ره) مبنی براینکه؛ «عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنیم» را به‌یاد داشته باشیم.

فرمانده انتظامی گیلان لازمه خداگرایی را رفتار برابر احکام الهی و ایفای وظیفه در مقابل مظلوم ذکر کرد و یادآور شد: اعتمادسازی با خدمت صادقانه تحقق پیدا می‌کند.

در مراسم مذکور سرگرد فرشید رمضانی با حکم سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی گیلان به سرپرستی پلیس راهور شهرستان رشت منصوب شد.

تجلیل از تعدادی از کارکنان بازنشسته، پایور و وظیفه پر تلاش و دارای روحیه جهادی از دیگر برنامه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان بود.

tel final1

Share