سخنگوی شورای شهر لنگرود

بیشتر کارمندان شهرداری، لنگرودی نیستند زیرا همشهریان ما حاضر نیستند که رفتگری کنند/کارگری که با عنوان رفتگر جذب شده اکنون ناظر پروژه های عمرانی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شورای شهر لنگرود همچنین گفت: بیشتر کارمندان شهرداری ، لنگرودی نیستند زیرا همشهریان ما حاضر نیستند که رفتگری کنند و طی سال های اخیر بیشتر کارمندان شهرداری که غیر بومی هستند از طریق رفتگری ورود کردند و امروز مسئولیت های بزرگی در شهرداری دارند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تابناک گیلان، رقیه سروری سخنگوی شورای شهر لنگرود در در خصوص حوادث اخیر و واکنش های منفی مردم نسبت به اقدام شورای این شهر اظهار کرد: ما هر فرد دیگری را هم جذب می کردیم فامیل یکی از مردم لنگرود می شد!

۷۸۱۰۲_۷۸۴این عضو شورای شهر لنگرود تصریح کرد: کارگری که با عنوان رفتگر جذب شهرداری شده اکنون ناظر پروژه های عمرانی است و در ماجرای اخیر تنها اشتباهی که ما کردیم این بود که این افراد را در قالب رفتگر به خدمت نگرفتیم!

سروری با بیشتر خواندن افرادی که با مصوبه غیرقانونی شورا مشغول به کار شده اند اضافه کرد: از روز اول ۶ نفر مشغول به کار شدند اما اسم سه نفر را پررنگ کردند.

عضو شورای شهر لنگرود با انتقاد از هجمه رسانه ها در روزهای اخیر اظهار داشت: این ۳ نفر بیرون می روند اما در همین فاصله ۲۰ نفر اضافه شدند که تحصیلات هم ندارند و در مدت کوتاهی سر از جاهای مهم شهرداری در می آورند!

سخنگوی شورای شهر لنگرود همچنین گفت: بیشتر کارمندان شهرداری ، لنگرودی نیستند زیرا همشهریان ما حاضر نیستند که رفتگری کنند و طی سال های اخیر بیشتر کارمندان شهرداری که غیر بومی هستند از طریق رفتگری ورود کردند و امروز مسئولیت های بزرگی در شهرداری دارند!

سروری درخصوص نامه اخیر استانداری به شورای شهر و شهرداری لنگرود اظهار کرد: با فشار شما رسانه ها ، استانداری نامه ای را ارسال کرد و در نامه مذکور ، تنها قانون را به ما یادآوری کرده که حق جذب نیرو بدون برگزاری آزمون و مراحل قانونی را نداریم!

tel final1

Share