اظهارات تکمیلی معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گيلان در مورد یک جسد

روی گردن و سایر اعضای بدن جسد کشف شده آثار بریدگی مشهود است/یک مرد و یک زن ۳۱ و ۲۷ ساله دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ خیرخواه با اشاره به اینکه مقتول معتاد به مواد مخدر بوده و از مدتی پیش با همسر خود نیز متارکه کرده بود، بیان داشت: یک مرد و یک زن ۳۱ و ۲۷ ساله که با مقتول آشنایی و ارتباط داشته اند به عنوان مظنون دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، جسد مردی ۴۰ ساله که به طرز مشکوکی به قتل رسیده بود، در داخل یک کیسه پلاستیکی در خیابان حبیب زاده شهر رشت استان گیلان کشف شد.

DSC_1281 سرهنگ«محمدرضا جعفری خیرخواه» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ در ساعت ۱۵:۰۴ یازدهم آذرماه سالجاری در پی گزارشات مردمی از کشف جسد مردی در داخل یک کیسه پلاستیکی در خیابان حبیب زاده مطلع شده و بلافاصله در محل حضور یافتند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با حضور ماموران انتظامی در محل و تحقیقات پلیسی مشخص شد که جسد متعلق به فردی ۴۰ ساله که سارق سابقه دار بوده، می باشد، افزود: روی گردن و سایر اعضای بدن جسد کشف شده آثار بریدگی مشهود می باشد.

سرهنگ خیرخواه با اشاره به اینکه مقتول  معتاد به مواد مخدر بوده و از مدتی پیش با همسر خود نیز متارکه کرده بود، بیان داشت: یک مرد و یک زن ۳۱ و ۲۷ ساله که با مقتول آشنایی و ارتباط داشته اند به عنوان مظنون دستگیر و وسایلی از قبیل یک دستگاه کنتور برق ،مقداری سیم برق، یک دستگاه لب تاپ، یک دستگاه جارو برقی و ۴ دستگاه ضبط صوت و ۱۰دستگاه گوشی که مسروقه می باشد، از مخفیگاه این دو مظنون به قتل  کشف شده است.

وی  با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص کشف راز  این قتل ادامه دارد،  اظهار داشت: جزئیات این پرونده به محض روشن شدن زوایای پنهان آن، برای مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان انتشار شایعات و اخبار بی اساس را موجب خدشه دار شدن احساس امنیت روانی مردم دانسته و از مردم و اصحاب رسانه خواست، به شایعات بی اساس و اخبار غیرموثق توجهی ننموده و مطمئن باشند که به محض روشن شدن همه جزئیات در خصوص موضوعی یا پرونده ای خاص، اطلاع رسانی عمومی صورت خواهد گرفت.

tel final1

Share