حاشیه‌های فیلم مستند من ناصر حجازی هستم:

رونمایی از ترانه ناصر حجازی با صدای رضا یزدانی+دانلود

در سالروز تولد ناصر حجازی این دروازه‌بان محبوب تاریخ فوتبال، کیوان هنرمند این ترانه را با نقل رضایت رضا یزدانی (خواننده) و خسرو نقیبی (نویسنده متن و ترانه)، تقدیم به مخاطبان علاقه‌مند می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از کافه سینما ،حاشیه‌های یک فیلم مستند درباره زندگی دروازه‌بان محبوب تاریخ فوتبال ایران، فرصت شنیدن این ترانه را فراهم کرده است.۵۶۲۸۱۳۶۵a877ee1aea345d5ba159b9df_M

کیوان هنرمند که به عنوان آهنگساز فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» موسیقی را نوشته و با ارکستر ضبط کرده است، بعد از اکران خصوصی فیلم به علت آن چه «عدم اجرای شرکت هورشید فیلم به تعهدات قرارداد خود»، عنوان کرده، ادامه‌ی همکاری خود با این شرکت فیلمسازی را معلق کرد.
در جشنواره فیلم «سینماحقیقت» در تاریخ ۹۴/۰۹/۲۲، این فیلم با موسیقی تیتراژ کیوان هنرمند، بدون نام بردن این آهنگساز به نمایش درآمد. پیش از این سایت رسمی فیلم، خبر از اختلاف با آهنگساز فیلم داده بود.

از آن پس این شرکت فرد دیگری را بعنوان آهنگساز فیلم معرفی کرد. کیوان هنرمند گفت که شکایتش از شرکت سازنده فیلم درمراجع قضایی دنبال می‌شود و از جشنواره سینما حقیقت خواسته شده است که در اکران روز جمعه از پخش این ترانه بدون ذکر نام نوازندگان و آهنگساز جلوگیری شود. ظاهرا حواشی فیلم بعد از شکایت امیر قلعه‌نوعی و جلوگیری از اکران آن تمامی ندارد.

در سالروز تولد ناصر حجازی این دروازه‌بان محبوب تاریخ فوتبال، کیوان هنرمند این ترانه را با نقل رضایت رضا یزدانی (خواننده) و خسرو نقیبی (نویسنده متن و ترانه)، تقدیم به مخاطبان علاقه‌مند می‌کند. این ترانه زیبا را بشنوید.

متن ترانه:

عقاب از شهر کلاغ‌ها پرید

هیچکس آخر قصه را نشنید

ندونستن یک عقاب یک عقابه

پریدن تو ذات عقابه

نوازندگان:

گیتار باس: بابک ریاحی‌پور
درامز: امیر علی طاهری
فلوت: ناصر رحیمی
ترومبن تنور و باس: حسین شریفی
فرنچ هورن: فرشاد شیخی
ویلون: علی جعفری، میثم مروستی، حامد کرمانی
ویولا: عماد نکویی، لعیا اعتمادی
گیتار الکتریک و اکوستیک: مازیار احمدپور
پیانو: رضا حجت‌زاده

دانلود ترانه «عقاب» ساخته کیوان هنرمند مربوط به مستند «من ناصر حجازی هستم» با حجم ۳ مگابایت

tel final1

Share