با حضور در فرمانداری ها

«رسول خدادیان»از انزلی کاندیدا شد/«فرانک پیشگر»از کاندیداتوری در انتخابات منصرف شد/«ژاله حساس خواه و سهیلا مدارایی» از رشت داوطلب نمایندگی مجلس شدند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها در حال برگزاری است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها در حال برگزاری است.

photo_2015-11-18_20-51-352به گزارش خبرنگار دیارمیرزا در سومین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس از حوزه های مختلف گیلان , از بندر انزلی خبر می رسد که «رضا خوش اقبال» با حضور در فرمانداری انزلی داوطلب نمایندگی مجلس شده است.خوش اقبال شغل خود را «فرمانده کشتی» معرفی کرده و گفته است دارای مدرک ارشد حمل و نقل دریایی است.وی از همه کسانی که فکر می کنند صلاحیت ورود به انتخابات را دارند برای ثبت نام دعوت کرده است.

همچنین «رسول خدادیان» مداح اهل بیت دومین داوطلبی است که امروز با حضور در فرمانداری انزلی از این حوزه انتخابیه کاندیدا شده است.از سوی دیگر «صادق درودگر» مدیرعامل سابق ملوان انزلی نیز برای ثبت نام در فرمانداری انزلی حضور یافت.

از حوزه انتخابیه رشت صبح امروز ,سکینه خاتمی ,سهیلا مدارایی و ژاله حساس خواه از چهره های سیاسی اصلاح طلب استان گیلان با حضور در فرمانداری رشت با ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس وارد کارزار انتخاباتی شدند.از سوی دیگر «فرانک پیشگر»عضو شورای شهر رشت که پیش از این در گفتگو با «کاسپین» اعلام کرده بود می خواهد از حوزه فومن و شفت کاندیدای مجلس شود , بار دیگر در گفتگو با همان پایگاه خبری اعلام کرده که از حضور در انتخابات منصرف شده است.

ابراهیم حبیب‌زاده، قاسم رمضان‌پور و کاظم دلخوش روز گذشته با حضور در فرمانداری صومعه سرا برای حضور در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

سید حجت مهدوی سعیدی , سیدمحمد جوادقدیمی ذاکر ,مجید استوار و غلامرضا پورشعبان چهره های بودند که روز گذشته از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل داوطلب نمایندگی مجلس شده اند.
photo_2015-12-22_13-30-30

tel final1

Share