رابطه ناطق نوری، اصلاح‌طلبان و رئال مادرید

دعوت اصلاح‌طلبان از ناطق نوری برای حضور در انتخابات مجلس را دست دراز کردن مقابل اصولگرایان و بی‌هویت شدن اصلاح‌طلبان تلقی می‌کنند، گفت: این نوع دعوت به حضور، دست دراز کردن نیست؛ ارتقای بخشی به منزلت رقابت‌‌های انتخاباتی است. مثلا در فوتبال، رئال مادرید با چه کسی مسابقه می‌دهد؟ هیچ وقت رئال مادرید با یک تیم ضعیف جهان‌سومی مسابقه نمی‌‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آنا,عطریانفر، همچنین با اشاره به برخی دیدگاه‌ها که دعوت اصلاح‌طلبان از ناطق نوری برای حضور در انتخابات مجلس را دست دراز کردن مقابل اصولگرایان و بی‌هویت شدن اصلاح‌طلبان تلقی می‌کنند، گفت: این نوع دعوت به حضور، دست دراز کردن نیست؛ ارتقای بخشی به منزلت رقابت‌‌های انتخاباتی است. مثلا در فوتبال، رئال مادرید با چه کسی مسابقه می‌دهد؟ هیچ وقت رئال مادرید با یک تیم ضعیف جهان‌سومی مسابقه نمی‌‌دهد.
atr849915180203347وی اضافه کرد: این دعوت، دعوت بزرگی است. این سوءتفاهم هم همین جا رفع شود که کسی این بحث را بنا به ضرورت حضور جناب آقای ناطق در رأس لیست اصلاح‌طلبان مطرح نمی‌کند. بیشتر اصلاح‌طلبان و به گمان من، حتی آقای خاتمی هم، استقبال خواهند کرد که اصولگرایان، حول محور جناب آقای ناطق در عرصه رقابت‌های انتخاباتی مجلس آتی حضور پیدا کنند چراکه جایگاه، شأن، منزلت، وزانت سیاسی و تجارب پیشین آقای ناطق نوری شرایط را به گونه‌ای رقم خواهد زد که رقابتی شرافتمندانه و مقتدرانه و پر از شور و نشاط شکل گیرد. حضور آقای ناطق، وزن اصولگرایان را افزایش می‌دهد و این رقابت، بسیار خوب و به ادبیات من، رقابت بین خوب و خوب‌تر است. اصولگرایان در چنین رقابتی خود را خوب‌تر و اصلاح‌طلبان را خوب خواهند دانست و اصلاح‌طلبان هم از منظر خود، خوبتر و اصولگرایان خوب خواهند بود. پس مجلس آینده در چنین رقابت باشکوهی، رقابت بین خوب و خوبتر خواهد بود. بنابراین مجلس آتی، مجلس عقلا، معتدلان و نیروهای کارآمدی خواهد بود که می‌تواند در جریان تقویت منویات مردمسالارانه دولت آقای روحانی، بازوی بسیار خوبی برای برنامه‌های توسعه کشور باشد.

tel final1

Share