با حضور رئیس فدراسیون

رئیس هیات بوکس گیلان انتخاب شد/ناطق نوری:بوکس گیلان مقداری دچار افول شده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,انتخابات رئیس هیئت بوکس گیلان با حضور دو کاندیدا دقایقی پیش برگزار شد و با شمارش آرا و نظارت کاندیداها، امین قاسمی‌پور قهرمان بوکس ایران و گیلان با ۹ رأی از ۱۶ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیئت بوکس گیلان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,انتخابات رئیس هیئت بوکس گیلان با حضور دو کاندیدا دقایقی پیش برگزار شد و با شمارش آرا و نظارت کاندیداها، امین قاسمی‌پور قهرمان بوکس ایران و گیلان با ۹ رأی از ۱۶ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیئت بوکس گیلان انتخاب شد.

۱۳۹۱۰۱۲۸۰۰۰۳۸۲_PhotoAبابک بردبار دیگر کاندیدای رئیس هیئت بوکس گیلان که پیش از این نیز ریاست هیئت بوکس استان را به‌عهده داشت در مجمع انتخابات مذکور هفت رأی کسب کرد.

رئیس فدراسیون بوکس در مجمع انتخابات هیئت بوکس گیلان اظهار کرد: ورزش بوکس هیچ منعی برای نشر بین جوانان و نوجوانان ندارد.

احمد ناطق نوری، ورزش بوکس را رشته تکنیکی و فنی عنوان کرد و گفت: ورزش بوکس جمعیت بسیاری را جذب کرده‌است.

وی با بیان اینکه پخش مسابقات بوکس در صدا و سیما منع ندارد، تصریح کرد: صدا و سیما برای پخش مسابقات بوکس، درخواست پول کرده‌است.

رئیس فدراسیون بوکس به قابلیت‌های گیلان در رشته بوکس قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: بوکس گیلان مقداری دچار افول شده و امیدواریم به دوران موفقیت باز گردد.

وی با بیان اینکه گیلان و مازندران می‌توانند روی سکوی قهرمانی بوکس باشند، خاطرنشان کرد: ورزش بوکس رشته مردانه است و باید حب و بغض در پیشرفت این ورزش را کنار بگذاریم.

ناطق‌نوری با تصریح بر اینکه تواضع و فروتنی حرف نخست در ورزش بوکس را می‌زند، متذکر شد: امیدواریم پرچم ورزش بوکس را برافراشته ببینیم و در بازی‌های آسیایی شش نفر را اعزام کردیم که دو نفر مدال نقره و یک نفر مدال برنز را کسب کردند.

 امین قاسمی‌پور سابقه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه خود دارد و دومین لژیونر بوکس ایران است.

Share