با حضور مسئولان

رئیس حراست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان معارفه شد/ محمدپور: هدف ما آشتی با محیط زیست است/با جایگزینی منطق قدرت با قدرت منطقی میتوان به اهداف عالی رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح دیروز مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید حراست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ، مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید حراست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.IMG_5374

این مراسم با حضورمعاون حفاظت پرسنلی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و مدیر کل حراست استان گیلان برگزار شد .
در ابتدای مراسم محمد پور مدیر کل حفاظت محیط زیست با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری بر مقوله حفاظت از محیط زیست گفت: اهم اهداف ما در سازمان حفاظت محیط زیست این است که در مسیر اهداف و نظام مقدس جمهوری اسلامی با بهره گیری از سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلام به اهداف سازمانی دست یابیم .
محمدپور همدلی و وفاق را در پیشبرد اهداف سازمانی از الزامات دانسته و خاطر نشان کرد: با تداوم و استمرار روحیه مسئولیت پذیری ، میبایست آنچه در توان است را بکار بریم تا ارزشهای زیست محیطی را زنده نگه داشته و در حفظ آنها بکوشیم.
مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان در خصوص نقش حراست گفت : بحث حراست مختص اداره حراست اداره نمی باشد، حراست همه ما کارمندان و نیروهای ادارات هستیم .
وی اذعان داشت کارمند دولت با تقدسی که در نقش خود ایفا میکند باید تمامی اصول اخلاقی و کاری را درهم آمیخته و به موازات قانون و شرع در جهت پیشبرد اهداف نظام وسازمان گام بردارد .هدف ما مشخص و واحد است و با توجه به تاکیدات دولت یازدهم آشتی با محیط زیست است.

وی افزود: با جایگزینی منطق قدرت با قدرت منطقی است که میتوان به اهداف عالی سازمانی رسید.

تقی زاده معاون حفاظت پرسنلی سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه نقش حراست پیشگیری از جرایم سازمانی است ,اظهار داشت: از بین بردن دغدغه ها و فساد اداری، استفاده های غیر قانونی از فضای مجازی ، تخریب دیگران از جمله مواردی است که حراست یک اداره با همد لی و مساعدت تک تک همکاران باید به آن دست یابد.
ظهیری مدیر کل حراست استان گیلان نیز درادامه با تاکید بر اینکه حفظ حریم و حرمت اشخاص از مهمترین وظایف حراست می باشد گفت: کار حراست بر سه مدار شرع ، قانون و مقررات اسلامی و اخلاق استوار است .
وی تاکید کرد: با اتکا بر این سه اصل اساسی و بر مبنای پیشگیری از جرایم می بایست راه تخلفات اداری را مسدود کرد .
در پایان مراسم نیز از زحمات اصغر هوشمند رییس پیشین اداره حراست قدردانی شد و امیر ساجدی راد به عنوان رییس جدید اداره حراست کار خود را آغاز کرد. .

IMG_5389 IMG_5404tel final1

Share