شکری در جمع مردم

دیگ میلیاردی کارخانه چوکا مفقود شد/بزودی یکی از نمایندگان ادوار تالش محاکمه خواهد شد/ مدیرانی به وجود آمده اند که فرصت خدمت را با کرسی ریاست اشتباه گرفته اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا , محمود شکری،نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس در تازه ترین اظهار نظر خود گفت: «یکی از نمایندگان ادوار گذشته مجلس در زمان مناسب همانند بابک زنجانی و رحیمی محاکمه خواهد شد.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل نگاه , محمود شکری،نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس در تازه ترین اظهار نظر خود گفت: «یکی از نمایندگان ادوار گذشته مجلس در زمان مناسب همانند بابک زنجانی و رحیمی محاکمه خواهد شد.»

shekari09-06_17-36-52وی  روز پنج شنبه مصادف با ۲۸ صفر در مسجد جامع یکی از روستاهای بخش خطبه سرای تالش گفت: در دوره های گذشته مواردی رخ داده که جای تامل دارد. به عنوان مثال یک دیگ کارخانه چوکا با ارزش میلیاردی به کلی مفقود شده و اسنادی در این زمینه موجود است.

وی همچنین با مقایسه شرایط موجود ادامه داد در ۳۳ سال فعالیت سایر نمایندگان انقلاب تنها ۸۸ روستا در تالش گاز رسانی شده در حالی که علی رغم سقوط قیمت نفت در ۳٫۵ سال فعالیت وی ۹۶ روستا به این مهم دست یافته اند.

وی همچنین از عقد قرار دادهای جدیدی خبر داد که حجم بی سابقه ای از آسفالت را نصیب مردم سه شهرستان تالش، رضوانشهر و ماسال خواهد کرد.

شکری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز مدیرانی به وجود آمده اند که فرصت خدمت را با کرسی ریاست اشتباه گرفته اند درحالی که معنی ارباب رجوع این است که مسوولین باید نوکر مردم باشند و اگر مبالغی از دولت دریافت می کنند در واقع از حساب ملت به آنها پرداخت می شود.

وی در ادامه از فعالیت زودهنگام یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات آینده مجلس خبر داد که با وجود خیانت های گذشته خود،  همچنان مشغول تبلیغات خانه به خانه است.

tel final1

Share