دیدار علی دایی با سیدحسن خمینی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شب گذشته علی دایی به همراه مسئولان تیم صبای قم ساعاتی را مهمان سید حسن خمینی بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شب گذشته علی دایی به همراه مسئولان تیم صبای قم ساعاتی را مهمان سید حسن خمینی بودند.

عکسی از دیدار علی دایی با سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام منتسب به علی دایی منتشر شده است.

علی دایی و کادرفنی و مسئولان تیم صبای قم شب گذشته یک دیدار صمیمانه با سید حسن خمینی در دفتر او در قم داشتند. جالب است که سید حسن خمینی از جدول لیگ برتر کاملا مطلع بوده و حتی تفاضل گل تیم‌ها را هم می‌دانسته است.

در این دیدار صحبت‌هایی از رانندگی عجیب علی دایی هم مطرح شد. وقتی سید حسن درخواست کرد تمرینات صبا به قم آورده شود علی دایی گفت راه زیاد و سخت است و ابراهیمی هم در تایید حرف علی دایی گفت: «بله واقعا راه سخت است، البته امروز به لطف علی آقا (دایی) مسیر را نیم ساعته آمدیم و حتی پلیس هم یک‌بار ما را متوقف کرد.»

سید حسن بعد از این صحبت را به سمت تصادف یک سال پیش علی دایی در جاده اصفهان برد که میاچ؛ دستیار علی دایی گفت من آن شب برای اولین بار کمربند صندلی عقب را بسته بودم،‌ انگار چیزی به من الهام شده بود که کمربندم را ببندم.

۱۵-۱۲-۱۳-۱۳۱۵۲سید حسن خمینی و علی دایی

در لحظه‌ای از این دیدار هم سید حسن در مورد باخت‌های دایی با پرسپولیس به استقلال کری‌خوانی می‌کرد که به یک باره بهزاد غلامپور گفت: «علی دایی و محمد دایی هم دو عضو استقلال اردبیل بودند و استقلالی‌ هستند حالا دارند برای ما کری می‌خوانند!»

۱۵-۱۲-۱۳-۱۵۴۷۴۸۷T3A2330 ۱۵-۱۲-۱۳-۱۵۴۸۶۴۱_۷T3A2390 ۱۵-۱۲-۱۳-۱۵۴۸۲۵۴۶_۷T3A2384 ۱۵-۱۲-۱۳-۱۵۴۸۳۳۴۹_۷T3A2454 ۱۵-۱۲-۱۳-۱۵۴۸۴۰۶۶_۷T3A2474 ۱۵-۱۲-۱۳-۱۵۴۸۴۹۸۳_۷T3A2336

tel final1

Share