صبح امروز با حضور در منازل تعدادی از قربانیان

دیدار رییس سازمان حج و زیارت کشور با خانواده قربانیان گیلانی فاجعه منا/ اوحدی:حضرت آقا فرموده اند فاجعه منا باید زنده بماند و پیگیری شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت کشور که وارد گیلان شده است ,صبح امروز در منزل جمعی از قربانیان فاجعه منا حضور یافت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت کشور که وارد گیلان شده است ,صبح امروز در منزل جمعی از قربانیان فاجعه منا حاضر شد.

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در منزل  خانواده مرحوم حاج سید حسن موسوی و حاج حبیب ترابی در رودسر و لنگرود حضور پیدا کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت در این بازدید ها به دیدارشان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرموده اند تا هر زمانی که لازم باشد فاجعه منا باید زنده بماند و پیگیری شود.
اوحدی از سفر مجدد خود به عربستان سعودی خبر داد و افزود:ویزای عربستان برای من صادر شده و در آخر همین هفته عازم این کشور می شوم تا پیگیری کارهای حقوقی این حادثه و همچنین پیگیری جهت انتقال پیکرهای مطهر که خانواده هایشان رضایت دفن در مکه را نداده اند انجام دهم.

گفتنی است مرحوم حاج سید حسن موسوی و حاج حبیب ترابی از آخرین مهاجران الی الله گیلانی هستند که مشخص شده در مقبره شهدای مکه دفن شده اند.

 

photo_2015-12-21_12-16-12

photo_2015-12-21_12-43-13

Share