دلجویی به سبک وزارت بهداشت از کودکی که قربانی بی‌رحمی یک پزشک شد+عکس

روز گذشته مهندس نادر عسکری، معاون فنی اداره نظارت امور درمان وزارت بهداشت به دیدار صدرا زاهدپور رفت و یک گوشی پزشکی به او هدیه داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سلامت آنلاین ,روز گذشته مهندس نادر عسکری، معاون فنی اداره نظارت امور درمان وزارت بهداشت به دیدار صدرا زاهدپور رفت و یک گوشی پزشکی به او هدیه داد .

up_6dc9942752b4f28a7ddfc7a0105afeb2 دکتر محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت نیز امروز راهی اصفهان شد تا ضمن دلجویی از خانواده صدرا برای تحقیق بیشتر در مورد تخلف صورت گرفته با مسئولان ذیربط گفتگو کند.

گفتنیست جمعه هفته گذشته پسر بچه ای به نام « صدرا زاهدپور » به دلیل جراحت چانه به بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی شهر مراجعه و به صورت سرپایی و با بخیه زدن محل جراحت درمان می شود اما به دلیل ناتوانی خانواده این کودک برای پرداخت هزینه درمان، پزشک و پرستار به باز کردن بخیه های کودک اقدام و از درمان وی ممانعت کردند.

پیش از این، حمیدرضا طلوعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه تخلف کادر پزشکی بیمارستان شهید اشرفی اصفهانی خمینی شهر به طور جد از سوی این دانشگاه در
حال پیگیری است تصریح کرد: در این خصوص منتظر صدور حکم نهایی توسط دادگاه هستیم.

up_54b744371403a0221954e2a62fb48e7f

Share