حمید استیلی :

دلالان تمرکز بازیکنانم را بر هم زده‌اند/استقلال و پرسپولیس با باشگاه ملوان مذاکره کنند/در فوتبال حرفه‌ای شاهد رفتارهای غیر‌حرفه‌ای هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اگر خواهان جذب بازیکنان ملوان هستند با باشگاه به طور رسمی مذاکره کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اگر خواهان جذب بازیکنان ملوان هستند با باشگاه به طور رسمی مذاکره کنند.

۱۳۹۴۰۹۰۱۰۰۰۴۱۲_PhotoA حمید استیلی در مورد شرایط تیم ملوان گفت:یکی از مشکلات ما شرایط آب و هوایی است که مجبوریم زیر بارش باران تمرین کنیم و شرایط ما را سخت‌تر از قبل کرده است. بازیکنان ما با تمام وجود در تمرینات حاضر می‌شوند. ما در بازی با سایپا و تراکتورسازی فوق‌العاده خوب ظاهر شدیم و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نتیجه‌گیری خوب نبودیم. با این حال تیم ملوان نشان داده می‌تواند در نیم‌فصل دوم شرایط‌ بهتری پیدا کند و وضع ما از نظر فنی بسیار بهتر از گذشته خواهد شد.

وی ادامه داد: ملوان موقعیت‌های گل زیادی در دو بازی اخیرش کسب کرده اما به دلیل مصدومیت مهاجمان‌مان عملا بدون مهاجم بازی کرده‌ایم. بازیکنان جوان هم بسیار خوب برای ملوان بازی کردند و از نظر فنی جواب خوبی دادند و در قالب سیستم و تاکتیک تیم نمایش خوبی داشتند.

سرمربی ملوان با انتقاد از برخی باشگاه‌ها برای مذاکره غیررسمی و زودهنگام با بازیکنان تیمش گفت: متاسفانه برخی باشگاه‌ها به صورت غیرحرفه‌ای عمل می‌کنند و با مذاکره با بازیکنان ما تمرکز آنها را به هم می‌زنند. یکسری دلال و ایجنت قبل از آنکه فصل نقل و انتقالات در نیم‌فصل فرا برسد شروع به مذاکره با بازیکنان ملوان کرده‌اند که این عمل به هیچ عنوان حرفه‌ای نیست.

استیلی تصریح کرد: فصل گذشته  نیز همین اتفاق برای من در راه‌آهن افتاد و در نیم‌فصل ۷ بازیکن راه‌آهن از تیم جدا شدند. علیپور و خالقی‌فر به پرسپولیس رفتند. برزای و طالب‌لو راهی استقلال شدند. محمد آبشک به ملوان آمد. محمد غلامی به پدیده پیوست و مهدی‌پور هم راهی ذوب‌آهن شد. جوانانی که در راه‌آهن درست کرده بودم در نیم‌فصل راهی تیم‌های دیگر شدند. اکنون هم شاهد همین وضعیت در ملوان هستیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال هم با بازیکنان ملوان مذاکره کردند، گفت: متاسفانه فقط اسم فوتبال ما حرفه‌ای است و خیلی مسائل غیرحرفه‌ای را در این فوتبال شاهد هستیم. باشگاه‌ها شرایط مالی ملوان را می‌دانند و با صحبت‌های غیررسمی با بازیکنان ما به آنها می‌گویند که طبق قانون اگر ۳۰ درصد از مبلغ قراردادها پرداخت نشده باشد می‌توانند از تیم ملوان جدا شوند که من با مدیران باشگاه صحبت کردم تا از نظر مالی بتوانیم تا پیش از این شروع نیم‌فصل ۳۰ درصد از مبلغ قراردادها را پرداخت کنیم.

وی در مورد اینکه ظاهرا پورقاز یکی از ملی‌پوشان ملوان مورد توجه پرسپولیس است، گفت: ما به بازیکنان خوب خودمان نیاز داریم. این بازیکنان در ملوان ملی‌پوش شده‌اند و ما به آنها نیازمندیم. پرسپولیس، استقلال یا هر باشگاه دیگر بازیکنان خوبش را به ما نمی‌دهد. بنابراین اگر آنها خواهان بازیکنی از ملوان هستند بهتر است با باشگاه به طور رسمی مذاکره کنند و ما در قبال بازیکنی که آنها می‌خواهند بازیکنی از آن تیم‌ها بگیریم و معاوضه بازیکن داشته باشیم. نباید تمرکز بازیکنان ما را با مذاکرات غیررسمی به هم بزنند. بیشتر تیم‌ها از بودجه دولتی استفاده می‌کنند اما ملوان یک تیم خصوصی است.

استیلی در مورد اینکه لیستی برای جذب بازیکن به باشگاه خواهد داد، گفت: من فهرستی از بازیکنان مدنظرم را در اولویت‌های یک، دو و سه به باشگاه می‌دهم تا حداقل بتوانیم دو بازیکن جذب کنیم. امیدوارم مشکلات مالی باشگاه هم سریع‌تر حل شود.

وی در مورد اینکه در ملوان شاهد حضور جوانانی نظیر سیاوش حق‌نظری هستیم، گفت: در ۲۰ دقیقه آخر بازی با تراکتورسازی ۵۰ درصد تیم ما جوان بود. حق‌نظری، رضی‌پور، صادق محرمی، مهیار زحمتکش و … از جمله جوانانی هستند که برای ملوان بازی می‌کنند. بازیکنان دیگری مانند شنانی داریم. این جوانان آینده ملوان هستند.

سرمربی ملوان در مورد دیدار با صبا تیمی که از نظر مالی و امکاناتی بسیار خوب است، گفت: بازی سختی با صبا داریم. در این مسابقه ما چند بازیکن خوب خودمان را نداریم.در خط حمله تمام مهاجمان ما مصدوم هستند. محمد آبشک در خط میانی سه اخطاره و محروم است و حسین کنعانی هم همراه تیم امید است و یکی دو روز قبل از بازی می‌آید. با این حال تلاش می‌کند بازی خوبی انجام بدهیم و نتیجه بگیریم.

استیلی در مورد تقابلش با علی دایی گفت: من برای حریف احترام قائل هستم و امیدوارم بتوانیم در این مسابقه بازی خوبی را ارائه دهیم و نتیجه هم بگیریم.

وی در مورد جذب حامد نورمحمدی گفت: او در راه‌آهن هم بازیکن من بود و اکنون سرباز است و به تیم ملوان پیوسته است.

استیلی در مورد مشکلات مالی ملوان گفت:‌امیدوارم که با تلاش دنیامالی و سایر اعضای هیأت مدیره مشکلات مالی هر چه سریع‌تر حل شود.

tel final1

Share