فرمانده انتظامی گیلان

دشمنان انقلاب و دوستان نادان در داخل نمی‌خواهند آرامش جامعه حفظ شود و به‌دنبال آشوب هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده انتظامی گیلان به دعوت برخی افراد معلوم‌الحال در فتنه سال ۸۸ در شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: محال است امت حزب‌الله گیلان اجازه عرض‌اندام به فتنه‌گران دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,سردار محمدرضا میرحیدری بعد از ظهر امروز در همایش هیئت‌های نظارت بر انتخابات گیلان اظهار کرد: یکی از مسیرهایی که برای نفوذ دشمن مورد استفاده قرار گرفته، انتخابات است.

mir_7908وی بر توجه ویژه فرزندان انقلاب و تمام نهادهای حافظ انقلاب در برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: مراقبت در جلوگیری از شکاف بین اقشار مختلف توسط دشمن حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه شورای نگهبان از نهادهای مظلوم مورد تاخت و تاز دشمن است، تصریح کرد: بدخواهان انقلاب و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی نهاد مقدس مذکور را مورد هجمه قرار دادند.

میرحیدری به حمایت‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری در مقابل دشمن برای تغییر شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: ارزش تلاش هیئت‌های نظارت و شورای نگهبان به اندازه‌ای بالا است که امروز عموم مردم ارزش و جایگاه شورای نگهبان را به‌درستی دریافت کردند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی و دوستان نادان در داخل نمی‌خواهند آرامش موجود در جامعه حفظ شود و به‌دنبال آشوب هستند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به موج‌سواری برخی از افراد در جامعه، بیان کرد: در برخی از شهرستان‌ها افراد معلوم‌الحالی دعوت می‌شوند که در جریان فتنه سال ۸۸ مواضع آنها با نظام و ولایت زاویه داشته است و اگر این افراد بخواهند در استان ابراز وجود کنند، محال است امت حزب‌الله به آنها اجازه عرض‌اندام دهد.

میرحیدری به همکاری کامل نیروی انتظامی با مجموعه شورای نگهبان در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: آسیب‌های مسائل امنیتی در انتخابات گذشته احصأ شده و برای صندوق‌های دارای شرایط ویژه تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم و بدون دغدغه، خاطرنشان کرد: عوامل انتظامی پشتیبان برگزاری انتخابات سالم هستند.

tel final1

Share