پیام فرمانده کل سپاه پاسداران به خانواده شهید حبیب روحی چوکامی قرائت شد :

مدافعان حرم عرصه را برای جولان ‌جلادان شمر‌صفت ‌‌تنگ کرده‌اند‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده کل سپاه پاسداران ‌گفت: یزید زمانه در چهره آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و داعش به منظور منحرف کردن اسلام ناب محمدی (ص) نمایان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،فرمانده کل سپاه پاسداران ‌گفت: یزید زمانه در چهره آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و داعش به منظور منحرف کردن اسلام ناب محمدی (ص) نمایان شده است.۱۳۹۱۱۱۱۵۰۰۰۲۱۸_PhotoA

سرلشکر محمدعلی جعفری عصر امروز در پیامی به خانواده شهید حبیب روحی چوکامی که در مراسم سوم این شهید در مسجد جامع چوکام قرائت شد اظهار کرد: درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا، جانبازان و رزمندگان سرافراز جبهه خط مقاومت.

وی با سلام بر پدران و مادران، همسران، فرزندان و تمام بازماندگان شهدا و افتخارآفرینان اسلام و ایران عزیز، افزود: رتبه و شأن معنوی بازماندگان شهدا به تعبیر مقام معظم رهبری بلافاصله پشت سر عزیزان فداکار این بزرگواران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاس خدایی را که به ما توفیق داد تا تهنیت‌گوی بزرگوارانی باشیم که در راه تکلیف و صیانت از حرمین آل‌الله و شجره طیبه‌ای که نهال آن را حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) بر بستر قلب‌های همیشه منتظر کاشته بود حماسه آفریدند، حماسه‌ای که در عرصه عاشورای حسینی (ع) ادامه یافت و امروز پرچم پر افتخار کربلا و ایثارگران عاشورائیان بر شانه‌های استوارشان است.

جعفری متذکر شد: در روزگاری که یزید زمانه در چهره آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل‌سعود و داعش به منظور منحرف کردن اسلام ناب محمدی (ص) و ترویج افکار شیطانی در کشورهای اسلامی و دنیا نمایان شده، شما به حق توانستید ندای لبیک یا حسین (ع) را با بیزاری جستن از آنها و دفاع از دین خدا با تقدیم خون مطهرتان عملی کرده و عرصه را برای جولان دادن این جلادان شمر‌صفت با تشکیل لشکر جهانی حزب‌الله در بلاد اسلامی تنگ کنید.

*رزمندگان اسلام ریشه تکفیری‌‌ها را می‌خشکانند

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در مراسم مذکور گفت: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی آمدند که نخست ریشه و مظاهر تشیع را بخشکانند و بعد اسرائیل تکفیری، وهابی و سلفی را در جهان اسلام تشکیل دهند.

سردار دریادار یکم علی‌اکبر خراطیان تصریح کرد: یقین بدانید شهید روحی‌ها همان‌گونه که نگذاشتند به حرم اهل بیت (ع) آسیبی برسد، ریشه تکفیری‌ها و آل‌سعود را می‌خشکانند.

وی با اشاره به اینکه شهید حبیب روحی چوکامی در لشکر قدس سپاه قدس گیلان خدمت می‌کرد، یادآور شد: شهید روحی چوکامی به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خورموسی انتقال پیدا کرد و پس از مدتی به جبهه دفاع از حرم اعزام شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهدا را انتخاب شده خواند و بیان کرد: حضور در جبهه‌ها و شهادت اتفاقی نیست بلکه با اراده خداوند شهدا برگزیده می‌شوند.

tel final1

Share