در پی خبرسازی سایت محلی:

حمایت و ابراز رضایت نمایندگان از عملکرد مخابرات گیلان/ لاهوتی: از عملکرد دکتر واعظی و مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان راضی هستم/عاشوری:هیچ گونه گلایه ای از عملکرد شرکت مخابرات استان گیلان ندارم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا با بیان این که انتقاد و گلایه ای از عملکرد شرکت مخابرات گیلان نداشته ام اظهار کرد:خوشبختانه بیش از ۷۰ درصد روستاهای لنگرود به طور کامل تحت پوشش اینترنت قرار دارند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چندی پیش یک سایت محلی در خبری مدعی شده بود برخی نمایندگان گیلان از عملکرد شرکت مخابرات استان گیلان در خصوص خدمات اینترنت ناراضی هستند.در همین زمینه با دوتن از نمایندگان گیلان که همان سایت محلی با آنها گفتکو کرده بود مصاحبه ی کوتاهی ترتیب دادیم.

لاهوتی : از عملکرد دکتر واعظی و مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان راضی هستم

photo_2015-12-17_20-53-54مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا با بیان این که انتقاد و گلایه ای از عملکرد شرکت مخابرات گیلان نداشته ام اظهار کرد:خوشبختانه بیش از ۷۰ درصد روستاهای لنگرود به طور کامل تحت پوشش اینترنت قرار دارند.قاعدتا در دیداری که چندی پیش با وزیر ارتباطات داشتیم یکی از درخواست های ما تحت پوشش کامل قرار گرفتن ۳۰ درصد روستاهای باقیمانده بوده است و وزیر ارتباطات در همان دیدار از مسئولیت کنسرسیوم « های وب و آواسل» در زمینه توسعه اینترنت روستایی در فاز یک خبر دادند.

وی ادامه داد: این امر کاملا طبیعی است که در هر شهرستانی برخی نقاط سرعت اینترنت پایین باشد. ازعملکرد دکتر واعظی و همچنین مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان انصافا راضی هستم و طبیعی است که ممکن است در یک روستای زیر ۲۰ خانوار و کوهپایه ای خدمات اینترنتی کاملی وجود نداشته باشد.

لاهوتی با اشاره به وظیفه حاکمیتی وزارت ارتباطات در بحث تلفن و چه در بحث اینترنت یادآور شد:وزیر ارتباطات در همان جلسه در گفتگوی تلفنی خود با مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان ضمن قدردانی از عملکرد این شرکت در زمینه تلفن مسکن مهر استان گیلان از آقای خضردوست پرسیده بودند که «با توجه تمایل چند شرکت خصوصی در خصوص ارائه خدمات تلفن مسکن مهر لنگرود آیا شرکت مخابرات گیلان در این زمینه می تواند ورود کند» که مهندس خضردوست اعلام کردند شرکت مخابرات استان گیلان نیز توانایی کامل ارائه خدمات در این بخش را دارد.

وی با بیان اینکه استان گیلان یک استان گردشگری است , یادآور شد:روستاهای گیلان همانند دیگر استان ها نیستند و برای جذب بیشتر گردشگران می طلبد در گیلان دقت بیشتری نسبت به خدمات اینترنتی و تلفن داشته باشیم که در مجموع خوشبختانه دوستان در تلاش هستند.

عاشوری:هیچ گونه گلایه ای از عملکرد شرکت مخابرات استان گیلان ندارم

ناصر عاشوری نیز در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه هیچ گونه گلایه ای از عملکرد شرکت مخابرات استان گیلان ندارد ,اظهار داشت: با مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان جلسات مختلفی داشته ام و هم اکنون این شرکت مشغول انجام تعهدات خود در حوزه فومن و شفت است.

نماینده مردم فومن و شفت ادامه داد:مخابرات یک مجموعه خصوصی است و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره خود را دارد و اساسا وزارت ارتباطات درعزل و نصب مدیرعامل مخابرات استانی نقشی ندارد که بنده بخواهم پشت در اتاق وزیر بنشینم.
tel final1

Share