جعفرزاده رئیس مجمع نمایندگان گیلان

حربه نفوذ هم مثل تحریم بی اثر می ماند/گستره دایره نفوذ نباید از نظر مسئولان دور بماند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در خصوص نگرانی مقام معظم رهبری از موضوع نفوذ که بار دیگر ایشان در جمع فرماندهان بسیج سراسر کشور بر روی آن تاکید کرده‌اند، اظهار داشت: دایره نفوذ گستره وسیعی دارد که می‌تواند در اشکال مختلف ظهور و بروز پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از خانه ملت ،غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در خصوص نگرانی مقام معظم رهبری از موضوع نفوذ که بار دیگر ایشان در جمع فرماندهان بسیج سراسر کشور بر روی آن تاکید کرده‌اند، اظهار داشت: دایره نفوذ گستره وسیعی دارد که می‌تواند در اشکال مختلف ظهور و بروز پیدا کند.

jafarzade_1496نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آخرین حربه دشمن نفوذ است به این دلیل که تمام حربه‌های آن‌ها مانند جنگ، تحریم و فشارهای مختلف به نتیجه نرسیده‌ است.

نفوذ راهکار جدید دشمن برای فشار به ایران است

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به اینکه نفوذ به عنوان راهکار جدید دشمن برای فشار به ایران است، گفت: خیال خام دشمن این است که انقلاب اسلامی را احاله کند.

سپاه متولی حفاظت از کیان انقلاب اسلامی است

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه در داخل کشور نیز باید حواسمان باشد که با متهم کردن هم دیگر بستر تضعیف نهادهایی که متولی این کار هستند در نقشه دشمن حرکت نکنیم، متذکر شد: سپاه متولی حفاظت از کیان انقلاب اسلامی است و نباید به گونه‌ای عمل شود که نهادهای این چنینی محکوم نشوندبلکه باید در جهت تقویت این نهادها حرکت کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر خطرناک تر بودن نفوذ جریانی‌ که بر روی افراد موثر انجام می‌شود نسبت به نفوذ فردی، خاطرنشان کرد‌: دشمنان باید بدانند اثر گذار ترین نقاط کجاست تا دقیقا به همان نقطه صدمه وارد کنند.

افراد موثر که می‌توانند در بدنه مردم ورود کنند بیشتر تحت خطر نفوذ دشمنان هستند

نماینده مردم رشت ادامه داد: افراد موثر که می‌توانند در بدنه مردم ورود کنند بیشتر تحت خطر نفوذ دشمنان هستند که طبیعی است نخبگان و فرهیختگان که در نظر مردم تایید شده‌اند در تیر رس هجمه و نفوذ قرار می‌گیرند. امیدواریم که آخرین حربه دشمن نیز تبدیل به یاس شود.

tel final1

Share