از گوشه کنار سیاست در گیلان

جزئیات سرقت از یک طلا فروشی در«رشت»/کودک سه‌ساله لنگرودی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید+عکس/خداحافظی ماکسیم با رشت/واکنش جالب حاج ناصر به سرطان زا بودن یک کارخانه

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری بخشی از مهم‌ترین اخبار که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

جزئیات سرقت از یک طلا فروشی در«رشت»

 jafari_1307سرهنگ«محمدرضا جعفری خیرخواه»معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت:  ماموران انتظامی روز گذشته  در ساعت ۱۱:۲۵ درپی دریافت خبری مبنی بر سرقت از یک طلا فروشی در منطقه منظریه  شهرستان رشت، بلافاصله در محل حاضر شدند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل دریافتند که فردی ظاهرا با یک قبضه اسلحه کلت کمری وارد این مغازه طلا فروشی به مالکیت فردی ۳۷ و ۵۵ ساله شده و با توسل به زور مقداری طلا را از ویترین مغازه سرقت و متواری شده است.

سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به اینکه تحقیقات فنی و تخصصی پلیس جهت دستگیری سارق و تکمیل جزئیات سرقت ادامه دارد، بیان داشت: به محض دستگیری سارق مراتب از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان در پایان از صاحبان صنوف خواست، واحدهای صنفی خود را به انواع تجهیزات امنیتی و حفاظتی ضد سرقت مجهز کرده تا از سرقت و دستبرد سارقان در امان باشند.

کودک سه‌ساله لنگرودی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید+عکس

۱۳۹۴۰۹۱۵۱۵۴۳۴۴۸۸۷۶۶۵۸۳۶۴به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنگرود، امیرعلی توحیدی کودک ۳ساله اهل شهرستان لنگرود که به‌دلیل اختلالات انعقادی دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده برای اهدای عضو، جان سه بیمار را نجات داد.

مهدی توحیدی پدر امیرعلی اظهار داشت: پس از اینکه از حیات فرزندم مأیوس شدیم به اهدای عضو فرزندم رضایت دادیم تا اگر امیرعلی در دنیا نیست، حداقل چند نفر دیگر بتوانند حیات بیشتری داشته باشند.

اهدای کلیه و کبد امیرعلی توحیدی باعث حیات مجدد سه بیمار نیازمند اهدای عضو شد و پیکر وی نیز صبح امروز در آرامستان لنگرود تدفین شد.

واکنش جالب حاج ناصر به سرطان زا بودن یک کارخانه

ashoori0907ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در پاسخ به این سوال سایت صبح فومن که «برخی ها اعتقاد دارند که آلاینده های کارخانه نئوپان فومنات سرطان زاست و با حمایت شما در حال ادامه فعالیت است؟ » اظهار کرد:

ببینید اگر بخواهید یک لانه مرغ دراین مملکت بسازید باید ازحدود ۲۰ اداره استعلام بگیرید. مگرمی شود کارخانه نئوپان به آن بزرگی که در آن حدود ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده سرطان زا باشد!! این حرف غیرکارشناسانه ومغرضانه است. اگرچنانچه نئوپان آلودگی داشته و سرطان زا باشد من ظرف ۲۴ ساعت به حمایت از مردم آنجا را تعطیل می کنم. این شایعات رابه دلیل فضای انتخاباتی درست کرده اند. اگر اینجوری باشد مردم مازندران می بایست تا الان زنده نمی بودند!! چرا که در مازندران تعداد ۱۴ واحد کارخانه نئوپان سازی و ام دی اف فعالیت دارد، اما در استان گیلان فقط یک کارخانه نئوپان بعلاوه یک واحد کوچک دیگر که به دو تا می رسد فعالیت می کنند. بنابراین دستگاه های محیط زیست و… وظایفشان را انجام می دهند، دوستان برای خودشان در همه زمینه ها کارشناس نباشند.

کارشناسان اداره محیط زیست و کارشناسان زبده محیط زیست از تهران بارها برای بررسی آلودگی اقدام نموده اند و نتیجه آلودگی نئوپان فومنات را کتباً و رسماً منفی اعلام کردند. اگر آنها اعلام کنند که کارخانه آلوده است من خودم به شخصه جلوی کارخانه نئوپان می ایستم و آن را در حمایت از مردم تعطیل خواهم کرد. یعنی تو این مملکت قانون نیست هر که بسازد آلوده کند و سرطان زا باشد، اگر آلوده باشد، سرطان زا باشد مگر همان مدیر عامل و صاحبش صاحب عقل نیستند که شب ها آنجا می خوابد؛ یعنی خودش می خواهد خودکشی کند.؟!! در همین جا اضافه می کنم که انشاءالله فاز سوم نئوپان در ۲۲ هزار متر مربع آماده می شود سوله ساخته شده و تا ماه های آینده ماشین آلات کارخانه جدید هم وارد می شود.

baranof2015-04-30_13-10-58
خداحافظی ماکسیم با رشت

ماکسیم بارانوف در آخرین مصاحبه خود با فارس به عنوان سرکنسول روسیه فدراتیو در رشت با اشاره به پایان ماموریت چند ساله خود به عنوان سرکنسول روسیه فدراتیو در این شهر، اظهار کرد: در هفته جاری ماموریت بنده در رشت پایان می‌یابد و به‌زودی سرکنسول جدید فعالیت خود را در رشت آغاز می‌کند.

وی درباره سرکنسول جدید رشت تصریح کرد: «کنستانلین آلکسوو» وزیر مختار سفارت روسیه در ایران بود که سه سال پیش ماموریتش پایان یافت و به عنوان سرکنسول جدید روسیه فدراتیو در رشت با ایران همکاری خواهد کرد.

tel final1

Share