بیژن نوباوه در مراسم یادواره ۲۶ شهید منطقه حسین‌آباد آستانه‌اشرفیه

تمام فرقه‌های دینی در دنیا توسط انگلیسی ایجاد و مدیریت می‌شود/آمریکا به دنبال تغییر ماهیت برگزاری انتخابات در ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دشمن نمی‌تواند مانع حضور مردم در انتخابات شود، خاطرنشان کرد: آمریکا دموکراسی می‌خواهد که نوکر آن‌ها باشد و به همین دلیل نمی‌خواهد ما انتخابات برگزار کنیم و به دنبال تغییر ماهیت برگزاری انتخابات در ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از آستان خبر, بیژن نوباوه در مراسم یادواره ۲۶ شهید منطقه حسین‌آباد آستانه‌اشرفیه با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره مبارکه آل‌عمران اظهار داشت: شک مکنید که شهدای ما در کنار مدافعان حرم حضرت زینب (س) هستند و بزرگداشت شهدا برای عاقبت‌به‌خیری خودمان است زیرا آن‌ها احتیاجی به برگزاری برنامه‌های یادواره ندارند.

IMG_4645وی وجه شباهت وصایای شهدا را تأکید بر حفظ نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: شهدای ما با تکیه‌بر ایمان خود و باتحمل مشقت‌های بسیار، برای حفظ دین گام برداشتند و ما نیز برای خشنودی شهدا بادی دینمان را حفظ کنیم و خروج از دین خیانت به شهدا محسوب می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات گروه‌های تکفیری و تروریستی بیان کرد: خواستگاه داعشی‌ها همان بنی امیه‌ای است که با نگاه سیاسی وجه دین را لکه‌دار کردند و امروز شاهد تحریف اسلام از طریق گروه‌های تکفیری و تروریستی همچون داعش هستیم.

این سخنران با اشاره به اینکه تمام فرقه‌های دینی در دنیا توسط انگلیسی ایجاد و مدیریت می‌شود، خاطرنشان کرد: جنگ مذهب علیه مذهب یکی از اهداف انگلیس هاست و داعش را برای جلوگیری از گرایش اسلامی ایجاد کرده‌اند.

وی به سابقه ۱۲ ساله خود در عرصه خبرنگاری بیرون از مرزهای کشور اشاره کرد و افزود: من ۱۲ سال کشورمان را از بیرون نظاره کردم و دریافتم انحرافی در مذهب ما نیست و اسلام همواره فارغ از رنگ پوست و نژاد با مردمانش برخورد می‌کند.

نوباوه بابیان اینکه امریکا همواره تصویری غلط از ایران را به مردم جهان نشان می‌دهد گفت: اگر امریکا دارای قدرت نظامی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بود لحظه‌ای امان نداده و به کشورمان حمله می‌کرد ولی امروزه امریکا با دروغ‌پردازی از ایران به‌عنوان یک خطر برای جهان نام می‌برد تا از طریق تعداد دشمنان کشورمان را زیاد کند و امریکا می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی کند ضربه‌های سنگینی می‌خورد.

وی به دستاوردهای علمی کشورمان در زمینه‌های مختلف ازجمله نانو، سلول‌های بنیادی، هوافضا و هسته‌ای اشاره کرد و افزود: ترس دشمنان از ایران پیشرفت‌های علمی کشورمان است که برای مقابله با آن ۵ قدرت برتر دنیا که دارای حق ناجوانمردانه وتو هستند بعلاوه آلمان را روبروی ما قرار می‌گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه امروز دشمن درصدد کند کردن آهنگ علمی کشور است بیان کرد: فعالیت ۱۴۰ کانال رادیویی و تلویزیونی فارسی‌زبان تنها برای ضربه زن به فرهنگ و افکار جوانان ما است.
وی بابیان اینکه تمام دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که ایران تاریخ را عوض خواهد کرد افزود: روس‌ها به خاطر ایران در سوریه نقش‌آفرینی می‌کنند و دلیل اصرار آن‌ها برای حضور ایران برای حل مشکلات منطقه مانند سوریه قدرت و پیشرفت علمی ایران است.

نوباوه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری بیان کرد: آمریکایی‌ها با اختلاف‌افکنی در کشور از طریق احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب به دنبال کمرنگ کردن انتخابات در ایران هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دشمن نمی‌تواند مانع حضور مردم در انتخابات شود، خاطرنشان کرد: آمریکا دموکراسی می‌خواهد که نوکر آن‌ها باشد و به همین دلیل نمی‌خواهد ما انتخابات برگزار کنیم و به دنبال تغییر ماهیت برگزاری انتخابات در ایران است.

tel final1

Share