تصویری از جهانگیری در «استادیوم آزادی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مشرق, «جهانگیری» در نیمه دهه ۱۳۶۰ به عنوان نماینده‌ی مردم جیرفت در مراسم اعزام رزمندگان اسلام در «استادیوم آزادی» شرکت کرده بود. «اسحاق جهانگیری» به سال ۱۳۳۶ شمسی، در «صوغان» از توابع شهرستان «بافت»(استان «کرمان») متولد شد. وی در سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۷۰ شمسی، در دور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مشرق, «جهانگیری» در نیمه دهه ۱۳۶۰ به عنوان نماینده‌ی مردم جیرفت در مراسم اعزام رزمندگان اسلام در «استادیوم آزادی» شرکت کرده بود.

«اسحاق جهانگیری» به سال ۱۳۳۶ شمسی، در «صوغان» از توابع شهرستان «بافت»(استان «کرمان») متولد شد. وی در سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۷۰ شمسی، در دور دوم و سوم «مجلس شورای اسلامی»، نماینده‌ی مردم «جیرفت» بود. هم‌چنین، او از مؤسسان حزب «کارگزاران سازندگی» بود و هم‌اکنون عضو شورای مرکزی آن است. اسحاق جهانگیری در دولت موسوم به «اصلاحات» وزارت معادن و فلزات («وزارت صنایع و معادن» بعدی) را بر عهده داشت. رئیس‌جمهورِ دولت موسوم به «تدبیر و امید»، به تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، «اسحاق جهانگیری» را به‌عنوان معاون اول خود منصوب کرد.
تصاویری که پیش رو دارید، در نیمه ی دهه ی ۱۳۶۰ شمسی به ثبت رسیده اند. در آن زمان، «جهانگیری» به عنوان «نماینده‌ی مردم جیرفت» در مراسم اعزام رزمنده‌گان اسلام که در «استادیوم آزادی» تهران برگزار شده بود، شرکت نموده است:
۲۴۰۴۲۹_۱۵۲

Share