تردد با کندی مواجه است

تشدید بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان/ارتفاع برف در نقاط مختلف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با تشدید بارش برف وکولاک ،محورهای کوهستانی استان پوشیده از برف شده بطوریکه تردد را با کندی مواجه نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با تشدید بارش برف وکولاک ،محورهای کوهستانی استان پوشیده از برف شده بطوریکه تردد را با کندی مواجه نموده است.
به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی گیلان در حال حاضر ارتفاع برف در محورهای کوهستانی پونل به خلخال ،اسالم به خلخال به ۱ متر میرسد و بدلیل شدت بارش برف وکولاک محدوده زندانه به خلخال واقع در محور پونل – خلخال مسدود اعلام شده است.

در ارتفاعات آبی نام سیاهکل ودیلمان نیز بارش سنگین برف ادامه دارد و ارتفاع برف به بیش از ۱متر و۲۵ سانتیمتر می رسد. در محورهای کوهستانی حشمت آباد رودبار،ارتفاعات ماسال ،ارتفاع برف به ۵۰ سانتیمتر می رسد و ارتفاع برف در محورهای قوشه لانه و ویه کلیشم رودبار،اشکورات ولات محله رودسر،بلوردکان املش ،امامزاده اسحاق شفت ۲۰ الی ۳۰ سانتیمتر،شوک ملکوت املش ۳۰ الی ۴۰ سانتیمتر،خصیل دشت املش ۷۰ سانتیمتر،ماسوله ۴۰ سانتیمتر می رسد.

گردنه کوهین نیز بدلیل کولا ک شدید تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد. با تشدید و ادامه بارندگی ها راهداران بطور شبانه روزی برای بازنگهداری راهها تلاش می کنند و بطور مستمر در محورهای مواصلاتی در حال گشت زنی بوده و در صورت نیاز به کمک رانندگان ومسافران خواهند شتافت.

لازم به ذکر است به دلیل فزونی حجم ریزش برف و کولاک در برخی محورهای کوهستانی تردد در این محورها فقط با زنجیر چرخ میسر است.

از سوی دیگر به منظور رفاه حال مسافرین وبازگشایی راههای موصلاتی ، اداره کل راه وشهرسازی گیلان دستگاههای سنگین راهداری را جهت کمک به بازگشایی راهها به استان قزوین اعزام نمود.

photo_2015-12-07_09-36-52photo_2015-12-07_09-35-17photo_2015-12-07_09-36-55

tel final1

Share