با حضور در گیلان

تاکید معاون فرهنگی کمیته امداد کشور به شتاب بیشتر در خدمت رسانی به محرومان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،میرشکار با بیان اینکه کمیته امداد برای تقویت سبقه فرهنگی خود نیازمند ارتقاء بینش دینی کارکنان و خانواده های تحت حمایت است تاکید کرد: همه باید با تلاش مضاعف در این زمینه گامهای اساسی تری برداریم و طبق منویات رهبری در جهت خدمت رسانی با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون فرهنگی کمیته امداد کشور طی سفر به گیلان با حضور در نشست شورای مدیران این نهاد که با حضور مدیرکل ، قائم مقام ، معاونان و مدیران ستادی استان برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج گفت : امدادگران کمیته امداد با روحیه بسیجی در حال خدمت رسانی به نیازمندان هستند و امیدوارم همه بتوانیم با حفظ و تقویت این شورای مدیران ۱روحیه ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

میرشکار با بیان اینکه کمیته امداد برای تقویت سبقه فرهنگی خود نیازمند ارتقاء بینش دینی کارکنان و خانواده های تحت حمایت است تاکید کرد: همه باید با تلاش مضاعف در این زمینه گامهای اساسی تری برداریم و طبق منویات رهبری  در جهت خدمت رسانی با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

وی به دیدار رئیس و جمعی از مسئولین کمیته امداد کشور با مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و افزود: در این دیدار صمیمی رهبر انقلاب به نکاتی همچون بهره مندی از ظرفیت موسسات خیریه در جهت خدمت رسانی بیشتر ، توانمندسازی خانواده ها با تاکید بر ایجاد اشتغال ، شتاب در خدمت رسانی بهتر و بیشتر ، تعامل بین بخشی ، افزایش اعتماد عمومی و مشارکت حداکثری مردم در امر خدمت رسانی به محرومان تاکید کردند .

معاون فرهنگی کمیته امداد کشور این نهاد را معبدگاهی دانست که امدادرسانی در آن  هر لحظه عبادت محسوب می شود و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم که با در نظر گرفتن رضای الهی و دوری جستن از حاشیه ها به محرومان و نیازمندان مدد رسانیم.

وی با اشاره به اساسنامه جدید کمیته امداد ، آن را محور اصلی و مهم برنامه ریزی های این نهاد  عنوان و تصریح کرد : کلیه فعالیت ها و برنامه ریزی ها باید براساس این اساس نامه که نقشه راه امدادگران در مسیر خدمت رسانی است طرح ریزی و به اجرا درآید.

گفتنی است معاون فرهنگی کمیته امداد کشور در این سفر با ۵۰ تن از نخبگان علمی ، ورزشی و…  نیز دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

tel final1

Share