جعفرزاده:

برای برگزاری انتخاباتی امن، باید به قانون پایبند بود/ با متخلفین انتخاباتی برخورد شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده تاکید کرد: از همه گروه‌ها و جریانات انتظار می‌رود که به قانون پایبند باشند تا انتخابات در فضایی امن برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ایسنا یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: از همه گروه‌ها و جریانات انتظار می‌رود که به قانون پایبند باشند تا انتخابات در فضایی امن برگزار شود.

jafar_0918غلامعلی جعفرزاده، درباره ضرورت وجود فضای امن برای برگزاری انتخابات اظهار کرد: عدم پایبندی به قانون و این که هر کسی بخواهد خودش مجری قانون باشد نتیجه اتفاقات تلخی می‌شود که در سال ۸۸ به وجود آمد لذا اگر به هر دلیلی این اتفاقات تکرار شود و عده‌ای از هر طرف، جناح یا گروهی بخواهند خود مجری قانون باشند، هیچ وقت نمی‌توانیم یک انتخابات سالم، امن و راحتی را برای مردم برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: از همه گروه ها و جریانات انتظارمی رود که به قانون پایبند باشند، زیرا اگر کسی اعتراض داشته باشد می‌تواند به قانون مراجعه کند و یا اگر فکر می‌کند کسی مستقیم یا غیرمستقیم در روند انتخابات دخالت کرده است راه اعتراض به آن مراجعه به قانون است.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس افزود:‌ قانون کشور ما ، یک قانون مترقی است و همه موارد در آن پیش‌بینی شده است که امیدوارم پایبندی به قانون بتواند فضای انتخاباتی خوب و با نشاطی را ایجاد کند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر نقش جریانات سیاسی در ایجاد فضای امن انتخاباتی گفت: کسانی که در آستانه انتخابات مجوز فعالیت دارند می‌توانند کار خودشان را انجام دهند اما اگر خلاف کردند باید با آنها برخورد شود زیرا این عملکردها کمک به برگزاری انتخابات سالم نمی کند و صرفا پایبندی به قانون است که چنین شرایطی را فراهم می‌کند، قانون مرجع نهایی است.

tel final1

Share