به دلیل نشت گاز:

انفجار گاز پیک نیکی در یک منزل مسکونی واقع در رشت یک مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بهزاد یزدانمهر مسوول ایستگاه ۲ آتش نشانی از انفجار گاز پیک نیکی در یک باب منزل مسکونی واقع در رشت و مصدوم شدن یک تن خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت ،بهزاد یزدانمهر مسوول ایستگاه ۲ آتش نشانی از انفجار گاز پیک نیکی در یک باب منزل مسکونی واقع در رشت و مصدوم شدن یک تن۲۰۲۰-۸۱ خبر داد.

در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۲۰:۳۵ دقیقه شب دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴ مبنی بر انفجار شدید در یک باب منزل مسکونی ، بی درنگ ستاد فرماندهی سازمان ۸ دستگاه خودرو بهمراه ۱۸ تن آتش نشان از ایستگاه های ۲و۳و۴و۵  این سازمان را به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی، کوی بیانی اعزام کرد.

بهزاد یزدانمهر مسوول ایستگاه ۲ آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: این انفجار که به شکل بسیار گسترده در یک باب منزل مسکونی رخ داده بود . تخریب قسمت هایی از دیوار و سقف و همچنین شکسته شدن شیشه ها ، وسایل منزل و ایجادصدمات شدید به یک دستگاه خودروی سواری را فراهم نمود.

این مسوول آتش نشانی ادامه داد: مالک منزل به علت شدت این انفجار در زیر آوار دچار آسیب شده بود که خوشبختانه سریعا آتش نشانان نسبت به خارج نمودن وی اقدام و توسط عوامل اورژانس به مراکز در مانی انتقال یافت.

یزدانمهر در ادامه در مورد علت بروز حادثه اظهار داشت: طی بررسی بعمل آمده توسط کارشناسان، روشن بودن گاز پیک نیکی معیوب و خاموش شدن ناگهانی آن و در نهایت نشت گاز در مجاورت شعله روشن «اجاق گاز شهری» موجبات بروز انفجار و تخریب را فراهم نمود.

همین گزارش حاکی است این حادثه با توجه به خسارات شدید مالی بدون تلفات جانی به خیر گذشت.

۲۰۲۰-۸۲ ۲۰۲۰-۸۰
tel final1

Share