در جلسه اشتغال و توسعه سرمایه گذاری شهرستان بندرانزلی عنوان شد

«انزلی» خود برند است و برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی نیاز به تبلیغ ندارد/ اشتغالزایی برای ۱۰۷ نفر در حوزه صنایع دستی و گردشگری

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خوارزمی در این نشست با بیان اینکه با تجارب بالایی در راستای جذب سرمایه گذار به انزلی آمده است ,تاکید کرد:نام انزلی با خود برند گردشگری به همراه دارد و برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی نیاز به تبلیغ نداریم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه اشتغال و توسعه سرمایه گذاری شهرستان بندرانزلی به ریاست نادر خوارزمی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان انزلی برگزار شد.

DSC_0003به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی ,خوارزمی در این نشست با بیان اینکه با تجارب بالایی در راستای جذب سرمایه گذار به انزلی آمده است ,تاکید کرد:نام انزلی با خود برند گردشگری به همراه دارد و برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی نیاز به تبلیغ نداریم.

وی با بیان اینکه از ظرفیت های شهرستان انزلی به خوبی استفاده نشده است, یادآور شد: اگرچه دولت نگاه ویژه ای به تالاب انزلی دارد و چندین میلیارد تومان برای احیای تالاب هزینه کرده است اما به نظرم می توانستیم با جذب سرمایه گذار تالاب را احیاء کنیم .

معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان با تاکید بر حمایت از سرمایه گذار خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی ، صنعت و معدن ، بانک ها و دستگاه های مرتبط از سرمایه گذار حمایت کنند و به دنبال جذب آنها باشند.

۵ هزارو ۲۱۰ میلیون ریال وام مشاغل خانگی

 عبدالمجید جوان بخت رییس اداره کار , تعاون و رفاه شهرستان انزلی نیز در این نشست با قدرانی از معاون برنامه ریز فرمانداری شهرستان انزلی اظهار کرد:با برگزاری چنین جلساتی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
وی تصریح کرد: میزان وام های مشاغل خانگی ۵ هزارو ۲۱۰ میلیون ریال است .اگرچه دستگاه های مختلف پرداخت این مبلغ را تقبل کرده اند ولی از ناحیه مردم گلایه هایی نسبت به شرایط پرداخت این وام وجود دارد.

جوان بخت از احداث دو تعاونی در شهرستان خبرداد و گفت : به دلیل وجود امکانات و زیرساخت مناسب در منطقه آزاد انزلی بیشتر افراد خواهان سرمایه گذاران در منطقه آزاد هستند.

جاوید زرنگار معاونت معاملات بانک ملی شهرستان انزلی نیز در این جلسه اظهار داشت : بانک ملی در سال جاری تاکنون به ۹۳ درصد از تعهدات خود در قبال کمیته امداد عمل کرده است.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاران باید توسط دستگاه ها با دقت و مدیریت درست انتخاب و به بانک ها معرفی شوند تا شاهد برگشت سرمایه باشیم.

 اشتغالزایی برای ۱۰۷ نفر در حوزه صنایع دستی و گردشگری

ابوالفضل چگینی رییس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان انزلی به اشتغالزایی برای ۱۰۷ نفر در سال جاری در حوزه صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد و گفت:تا به امروز ۸ نفر در بخش صنایع دستی و ۹۹ نفر در بخش گردشگری مشغول کار شده اند و این آمار و ارقام بدون در نظر گرفتن آمار منطقه آزاد انزلی است .

نادر خوارزمی معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان بندرانزلی در پایان جلسه گفت: دو کار گروه برای دارایی و سامانه رصد تشکیل شود و از نماینده اداره داریی خواست تا در برخی امور در صورت امکان سازش و همکاری صورت گیرد.

 

Share