رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان:

انتخابات هیأت مدیره ۴ اتحادیه صنفی در رشت برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از برگزاری انتخابات ۱۳ اتحادیه صنفی، طی ۹ ماهه گذشته در مرکز استان خبر داد و گفت: تاپایان سال انتخابات هیأت مدیره ۴ اتحادیه دیگر نیز در رشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از برگزاری انتخابات ۱۳ اتحادیه صنفی، طی ۹ ماهه گذشته در مرکز استان خبر داد و گفت:  تاپایان سال انتخابات هیأت مدیره ۴ اتحادیه دیگر image212278نیز در رشت برگزار می شود.

محمدرضا رحیمی با بیان برگزاری انتخابات هیأت مدیره ۱۳ اتحادیه صنفی و تولیدی در رشت خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون انتخابات هیأت مدیره اتحادیه های خشک شویی و لباسشویی، لوازم یدکی اتومبیل، تولیدکنندگان تریکو و کشباف، لوازم آرایشی و بهداشتی، عکاسان و فیلم برداران، باطری سازان و باطری فروشان، برنج فروشان، تولیدکنندگان نان حجیم، فروشندگان خزاری و تریکو، پوشاک، آلومینیوم کاران، آرایشگران زنانه، پلاسکو و ملامین برگزار شد و افراد منتخب برای مدت ۴ سال فعالیت خود را در هیأت مدیره این اتحادیه ها آغاز کردند.

وی افزود: تا پایان سال انتخابات هیأت مدیره ۴ اتحادیه دیگر شامل اتحادیه های میوه و تره بار، لوازم التحریر و کتابفروشان، تجهیزات پزشکی – عینک سازان و نانوایان سنتی برگزار خواهد شد.

رحیمی با اشاره به لزوم حضور و مشارکت نسل جوان و تحصیلکرده در جامعه اصناف خاطر نشان کرد: نقش آفرینی جوانان در کنار حضور افراد با تجربه و برخوردای از خِرَد جمعی می تواند سبب شکوفایی و رشد بیش از پیش در فعالیت اصناف و فعالان این عرصه اقتصادی باشد.

گفتنی است هیأت اجرایی برگزاری انتخابات هیأت مدیره اتحادیه های صنفی شامل رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نماینده اتاق اصناف و نماینده ای از استانداری هر استان می باشد که طی یک فرآیند ۶ ماهه شامل فراخوان، بررسی صلاحیت کاندیداها و برگزاری انتخابات، هیأت مدیره اتحادیه ها برای مدت ۴ سال انتخاب می شوند و مهم ترین وظیفه آنها اجرای مفاد قانون نظام صنفی کشور می باشد.

tel final1

Share