فرمانده انتظامي استان گيلان

امنیت جامعه در گرو انسجام و وحدت است/پلیس با هرگونه هنجار شکنی که امنیت روانی مردم را به خطر بیاندازد به شدت برخورد می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس گیلان رضایتمندی مردم را شرط اصلی برقراری امنیت در جامعه دانسته و تصریح کرد: رضایتمندی با احترام به حقوق دیگران و رعایت قوانین و مقررات تک تک مردم محقق خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان در نشست مجمع نمایندگان نیروهای مسلح استان گیلان که به مناسب هفته بسیج برگزار شد، گفت: درصدد هستیم با هماهنگی و همکاری همه جانبه با کلیه نهادها و سازمانها نهادها و مردم در انجام ماموریت های پیش رو موفق تر عمل نماییم.
۱سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به اینکه پلیس با افزایش تراکم کاری، ضریب هوشیاری خود را ارتقاء داده است، افزود: تکریم مردم، تامین امنیت همراه با اقتدار توام با رافت به طور مداوم و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

میرحیدری با بیان اینکه نیروی انتظامی با نیروهای مسلح در جلوگیری از تمام موارد سوء امنیتی تعامل بسیار خوبی دارد، بیان داشت: امنیت هر جامعه با همکاری و همیاری مردم و تمام نهادهای دولتی و غیر دولتی میسر خواهد شد.

وی با تاکید براینکه پلیس با هرگونه هنجار شکنی که امنیت روانی مردم را به خطر بیاندازد به شدت برخورد می نماید، اظهار داشت: تعامل و برگزاری نشست ها با نهادها دخیل در امنیت در ارتقاء امنیت مردم تاثیر خوبی خواهد داشت.

رئیس پلیس گیلان رضایتمندی مردم را شرط اصلی برقراری امنیت در جامعه دانسته و تصریح کرد: رضایتمندی با احترام به حقوق دیگران و رعایت قوانین و مقررات تک تک مردم محقق خواهد شد.

سردار میرحیدری با بیان اینکه هر اقدامی که بدون حضور مردم انجام شود به سرانجام خوبی نخواهد رسید، تصریح کرد: امنیت جامعه در گرو انسجام و وحدت است.
سردار”عبدالله پور” فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست از تعامل و همکاری بیشتر با پلیس استقبال نموده و گفت: سپاه نهادی برگرفته از مردم و در خدمت مردم است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان این مطلب که پلیس در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار مردم بوده و در این راه تمامی سعی و تلاش خود را به کار گرفته است، افزود: تقدیم شهدای فراوان در نیروی انتظامی موید تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر در جهت نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار عبدالله پور در پایان بر انسجام نیروهای مسلح در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی تاکید نموده و اظهار امیدواری کردکه نیروهای مسلح با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت روز به روز در مسیر خدمت رسانی به مردم و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی موفق تر عمل نمایند.
گفتنی است، نشست مجمع نمایندگان نیروی های مسلح استان گیلان با حضور سردار محمدرضا میر حیدری فرمانده انتظامی استان گیلان، فرمانده سپاه قدس، فرمانده نیروی دریایی و فرمانده بسیج، فرمانده مرزبانی و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی در سالن کوثر ستاد انتظامی گیلان برگزار شد.

tel final1

Share