امام جمعه موقت رشت:دیدار پوتین با رهبری موجب نگرانی غرب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به موضوع تقوا، اظهار کرد: رستگاری در انتظار انسان‌های با تقوا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به موضوع تقوا، اظهار کرد: رستگاری در انتظار انسان‌های با تقوا است.abdolahzadeh

وی با بیان اینکه زمین در تمام دوران دارای حجت است، افزود: در هر زمانی باید یک انسان کامل نماینده تام‌الاختیار خداوند روی زمین باشد و امروز امام زمان (عج) در پس پرده غیبت حضور دارد.

خطیب موقت رشت با اشاره به اینکه آنهایی که به عمل عمر سعد و یزید رضایت دارند، ملعون هستند، گفت: هر کس عمل قومی را دوست داشته باشد در آن عمل شریک است.

وی تصریح کرد: نیت در انجام عمل مهم است و ارادتمندان امام حسین (ع) مانند اصحاب ایشان در کربلا در ثواب آن شریک هستند.

عبدالله‌زاده پاشاکی با اشاره به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: تمام ارادتمندان امام حسین (ع) در ثواب زائران اربعین حسینی (ع) شریک هستند.

وی با تسلیت اربعین حسینی (ع) افزود: در مجلسی که نام اهل بیت (ع) برده شود به آن فیض‌هایی داده می‌شود.

امام جمعه موقت رشت با تبریک هفتم آذر روز نیروی دریایی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی حراست از دریا را به عهده دارد.

مسئله فلسطین فراموش شدنی نیست

وی هشتم آذر را روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین دانست و یادآور شد: وظیفه داریم نسبت به مردم و مظلومان جهان ابراز همدردی کنیم.

عبدالله‌زاده پاشاکی در ادامه با اشاره به اینکه استعمار پیر انگلیس یهودیان را از سراسر جهان جارو کرد، افزود:  استعمار پیر غده سرطانی رژیم صهیونیستی را ایجاد کرد و وظیفه تمام مسلمانان است که اجازه ندهند مسئله فلسطین فراموش شود.

وی به نامگذاری آخرین روز ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اشاره کرد و یادآور شد: امام (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرد تا فلسطین فراموش نشود.

خطیب موقت رشت گفت: امام (ره) ظلم استکبار را بر ملا کرد و فرمود مشکل اساسی اسلام رژیم صهیونیستی و فلسطین است.

وی با تصریح بر اینکه همواره باید به فکر مردم مظلوم فلسطین باشیم، خاطرنشان کرد: از فرایض دینی ما دفاع از مظلوم بوده و امروز مذاکره ما با غرب خاری بر چشم رژیم صهیونیستی است.

عبدالله‌زاده پاشاکی درباره شعار مرگ بر آمریکا، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمود مرگ بر آمریکا از شعارهای قرآنی است.

اسلامی بودن از ویژگی‌های مجلس شورای اسلامی است

وی با اشاره به ایام انتخابات آینده، یادآور شد: معیار و اصول انتخاباتی را مقام معظم رهبری اعلام فرمودند و در این روزها مردم باید توجه داشته باشند مجلس در رأس تمام امور است.

خطیب موقت رشت تصریح کرد: اسلامی بودن از ویژگی‌های مجلس شورای اسلامی است و شورای نگهبان مصوبات را با شرع تطبیق می‌دهد.

وی ملی بودن را از ویژگی مجلس دانست و خاطرنشان کرد: مجلس از مردم جوشیده و حاکمیت مردم بر مردم بوده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مجلس شورای اسلامی باید به اولویت‌ها بپردازد.

عبدالله‌زاده پاشاکی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند سیاست را از دیانت جدا کنند، یادآور شد: سیاست ما عین دیانت ماست.

وی سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی را گرامی داشت و با اشاره به فتنه ۸۸ یادآور شد: در فتنه ۸۸ آنها که سرشکسته شدند به دلیل بی‌توجهی به قانون بود.

امام جمعه موقت رشت، رمز موفقیت جمهوری اسلامی را در مخلص بودن بسیج دانست و گفت: بسیج مجموعه‌ای با برکت برای جامعه است و فرمان تشکیل بسیج از هنر امام (ره) بود.

وی افزود: رهبری به مسئولان دولت سفارش کرد در تحقق اقتصاد مقاومتی از ظرفیت بسیج استفاده کنند.

عبدالله‌زاده پاشاکی به پیش‌بینی حمله داعش توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: در خرداد سال ۹۳ رهبری فرمود آنها که باد کاشتند در آینده توفان درو می‌کنند و حمله داعش به کشورهای غربی را پیش‌بینی کردند.

دیدار پوتین با رهبری موجب نگرانی غرب شد

وی با بیان اینکه فرانسه بیشترین نیرو در سوریه را اعزام کرد، گفت: آتش تروریست‌ها اکنون به فرانسه کشیده شده و سگ‌های هار پاچه رهبران آنها را گرفته است.

خطیب موقت رشت با اشاره به دیدار پوتین با رهبری، تصریح کرد: دیدار پوتین با مقام معظم رهبری موجب نگرانی دنیای غرب شده است.

وی در ادامه با تسلیت به آیت‌الله قربانی امام جمعه رشت به منظور درگذشت برادرزاده‌اش، خاطرنشان کرد: به مسئولان توصیه می‌کنم تذکرات آیت‌الله قربانی را جدی بگیرند.

عبدالله‌زاده پاشاکی از مخابرات گیلان خواست تا دقت لازم را داشته باشد و نوساناتی اینترنت این استان را برطرف کند.

tel final1

Share