با کسب ۱۲مدال طلا و۱۱مدال نقره:

افتخار آفرینی قایقرانان گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور/ فتحی نیا:برای کسب این موفقیت ۳ سال تلاش کردیم/مسئولان از هیات قایقرانی انزلی حمایت کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تیم گیلان در مسابقات قایقرانانی کشور با مربیگری هرمز فتحی نیا ۱۲مدال طلا و۱۱مدال نقره به دست آورد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تیم قایقرانی گیلان در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور با کسب ۱۲مدال طلا و ۱۱مدال نقره خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی هرمز فتحی نیا سرمربی  تیم ملی کایاک مردان جوانان و رئیس هیات قایقرانی انزلی در  گفتگو باphoto_2015-12-10_09-10-16 دیارمیرزا خصوص این مسابقات اظهار داشت:اعضای جوان تیم قایقرانی گیلان از دوران کودکی شناسایی شده و از سنین پایه  به آنها آموزش داده شد و نزدیک به سه سال با انجام تمرینات سخت در تالاب انزلی  برای کسب افتخار آفرینی تلاش کردیم.

وی با بیان اینکه اولین سالی است که جوانان ما در مسابقات کشوری حضور پیدا کرده اند, تصریح کرد: این مسابقات از ۳تا ۶آذر ماه در دریاچه آزادی برگزار شد و گیلان در رده سنی جوانان با ۷ مدال طلا، ۴ نقره و ۱۶۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و نائب قهرمان شد.

فتحی نیا درمورد  سطح ورزشکاران جوان گیلانی اظهار داشت:دوست داشتم تا تمامی شما در مسابقات می بودید و می دیدید که چطور جوانان انزلی ۱۰۰ تا ۱۵۰متر با دیگر رقیبان خود فاصله داشتند و تفاوت فاصله بین ورزشکاران جوان ما نسبت به دیگر ورزشکاران نشانه ی استعداد بالای آنهاست.

وی تصریح کرد:۷نفراز جوانان قایقران انزلی در قایقرانی تک نفره کایاک ودر دونفره کایاک ودر چهار نفره کایاک هرکدام مدال طلا وهمچنین ۵ تن از بزرگسالان قایقران انزلی مدال طلا کسب کردند و در رشته قایقرانی کانادایی همه مدال های نقره را تیم تمام انزلیچی گیلان نصیب خود کرد.

سرمربی تیم جوانان گیلان در این دوره از رقابت ها در پایان خواستار حمایت بیشتر مسئولان از هیات قایقرانی شهرستان انزلی شد و گفت:ما حرف های زیادی برای گفتن داریم و انتظار حمایت بیشتری از مسئولان می رود و با توجه به تجربه ی مسابقات آسیایی می توان مقام های بیشتری  در سطح جهان بدست آورد.

به گزارش دیارمیرزا  در رقابت های قهرمانی کشور آبهای آرام مردان در رده سنی بزرگسالان تهران با کسب ۵ مدال طلا، ۶ نقره، ۲ برنز و کسب ۱۹۰ امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد، گیلان با ۴ مدال طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۱۷۳ امتیاز دوم شد و کرمانشاه با ۱ مدال طلا، ۳ نقره، ۶ برنز و ۱۴۵ امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.
در رده سنی جوانان نیز تیم مازندران با ۵ مدال طلا، ۵ نقره، ۱ برنز و ۱۷۴ امتیاز قهرمان شد، گیلان با ۷ مدال طلا، ۴ نقره و ۱۶۸ امتیاز رده رده دوم قرار گرفت. و کردستان با ۱ مدال نقره، ۱ مدال برنز و ۹۲ امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.

photo_2015-12-10_09-10-16 photo_2015-12-10_09-09-55 photo_2015-12-10_09-10-06

tel final1

Share